سازه های نمایشگاهی

سازه‌های نمایشگاهی چه کارایی دارند؟ و چه کاربردی دارند. بدون تردید تاکنون در بسیاری از غرفه نمایشگاهی حضور پیدا کرده و یا حداقل نام این نوع غرفه ها را شنید هاید در سال های اخیر با توجه به اهمیت دنیای تبلیغات و البته وجود برندهای مختلف برای تولید لوازم و همچنین خدمات گوناگون استفاده از سازه‌های نمایشگاهی  یک گزینه ی ایده آل برای معرفی برند های مختلف بوده است به همین دلیل هر ساله شاهد برگزاری غرفه نمایشگاهی در بخش های مختلف جهان هستیم و همه ی آنها نیز از توجه بسیار بالایی برخوردار هستند. در این بخش از مقاله نیز سعی داریم با ارائه اطلاعات کافی در مورد طراحی و ساخت انواع سازه‌ نمایشگاهی و راهکارهای مطلوب برای تاسیس این نوع سازه مطالب مفید را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد برگزار این گونه غرفه های برای به نمایش گذاشتن برند ویژه هستید با ما همراه باشید.

 افراد بسیاری در این زمینه فعالیت دارند ولی برای موفقیت باید اصول و راهکارهای اولیه و لازم را به خوبی بدانید به عنوان مثال ظاهر یک غرفه نمایشگاهی تاثیر بسیار زیادی در جذب بینندگان دارد و همین نکته ی جزیی می تواند به طور ویژه شما را در رسیدن به اهداف خود یاری کند. یک سازه ی نمایشگاهی باید با در نظر گرفتن اصول های خاص تهیه گردد تا بتواند کارایی خاصی داشته باشد. برخی از افراد به صورت انحصاری در برگزار انواع غرفه نمایشگاهی فعالیت دارند ولی اگر شما تمایل به برگزاری چنین غرفه هایی به صورت اختصاصی را دارید باید اصول ها ی یاد شده را به طور کلی فرا بگیرید. تاسیس غرفه ها یکی از مطلوب ترین راهکار ها در دنیای تجارت برای کسب اعتبار و معرفی محصولات است.

رول آپ

پایه استند رول آپ

استند ایکس

پایه استند ایکس

پاپ آپ

سازه پاپ آپ استند

استند کاتالوگ

جا کاتالوگی

پوستر اسنپ

پوستر اسنپ نمایشگاهی

میز کانتر

میز کانتر نمایشگاهی

استفاده از اسپیس فریم در طراحی سازه های نمایشگاهی  یکی از ایده آل ترین انتخاب ها می باشد زیرا این نوع سازه ها وزن کمتری داشته و به راحتی قابل جا به جایی هستند و از سوی دیگر هزینه ی بسیار معقولی را برای خرید و یا اجاره درخواست می کنند به راحتی می توانید از آنها نگهداری کنید . با در نظر گرفتن انواع مختلف از اسپیس فریم ها شما می توانید طرح های دلخواهی را در ساخت سازه های نمایشگاهی  خود در نظر بگیرید . اگر در انتخاب نوع اسپیس فریم دچار تردید هستید با ما در تماس باشید اطلاعات لازم و بیشتر را همکاران ما در اختیار شما قرار خواهند داد. اگر چه سازه های مختلفی برای طراحی سازه نمایشگاهی  در دسترس است ولی اسپیس فریم ها به دلیل سبکی فوق العاده و البته راحتی در نصب توانسته است از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. تنوع وسیعی از اسپسی فریم ها برای طراحی و ساخت غرفه ها در دسترس است و هر کدام از آن ها دارای مقاومت بالایی دارند. استفاده از این نوع سازه ها با در نظر گرفتن مقاومت بالای آن ها به ویژه در شرایط اقلیمی نامساعد یکی از دلایل اصلی محبوبیت سازه های اسپیس فریم گردیده است. وجود این گونه مزیت ها سبب شده است که در سال های اخیر استفاده از آن ها برای طراحی غرفه های نمایشگاهی به طور ویژه حائز اهمیت باشد به همین دلیل تولید و فروش این نوع محصولات نیز از توجه بالایی برخوردار است.

سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی: غرفه آرایی و غرفه پرتال

غرفه آرایی و انتخاب غرفه پرتال از جمله اولین اقداماتی است که در غرفه سازی باید مد نظر قرار گیرد . شما برای برگزاری نوع غرفه نمایشگاهی خود باید یک تصویر کلی از فضایی که قرار است ایجاد کنید داشته باشید در این صورت به راحتی می توانید به نقض های موجود پی ببرید. با توجه به نوع محصولاتی که قصد تبلیغ آن ها در فضای غرفه دارید باید نوع غرفه آرایی ویژه و خاصی را دنبال کنید در غیر این صورت ممکن است به دلیل استفاده از تجملات بسیار هم هزینه‌ی بسیاری برای برگزاری غرفه پرداخت کنید و هم نتیجه‌ی دلخواهی  به دست نیاید.

سازه های نمایشگاهی : غرفه سازی

با در نظر گرفتن همه ی مطالب یاد شده در مورد اهمیت ساخت و البته برگزای غرفه نمایشگاهی می توان به آسانی درک کرد که چرا در سال های اخیر شاهد برگزار تعداد بسیار زیادی از انواع غرفه های مختلف در سراسر جهان هستیم. برای غرفه سازی باید نکات مهمی از جمله:

  • انتخاب مکان
  • انتخاب و طراحی نوع سازه
  • فضای مورد نیاز
  • امکانات رفاهی
  • دسترسی آسان

و البته هزاران نکته ی دیگر را باید به طور جدی مورد ارزیابی قرار دهیم. در عرفه سازی رعایت همه ی این نکات در مرحله ی اول نیازمند دانش و تجربه است در غیر این صورت ممکن است نتیجه ی دلخواه به دست نیاید. تصور کنید اگر یک غرفه نمایشگاهی دور از دسترس باشد یا ممسیری سر راستی برای بازدید از آن در اختیار افراد قرار داده نشود در این صورت امر طبیعی است که بازدید کافی صورت نگیرد. به همین دلیل در غرفه سازی افرادی که کاردان و با تجربه هستند می توانند شما را در مدیریت بحران های مختلف به راحتی یاری کنند. غرفه سازی و انجام تبلیغات مختلف برای معرفی کسب و کارتان شما را یک قدم نسبت به سایر رقبای خود جلو خواهد بود. در دنیای تجارت بدون استفاده و بهره مندی از راهکارهای نوین نمی توانید موفق باشید. به همین دلیل  همه ی ابزار های موج.د را برای رسیدن به مشتری‌های بالقوه ی خود باید در نظر بگیرید.a

پاپ آپ نمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر با انواع غرفه های نمایشگاهی سروکار داشته باشید تاکنون اطلاعات بسیاری را در مورد چاپ پاپ آپ شنیده‌اید ولی اگر به دنبال دریافت  مطالبی در مورد اهمیت و البته نحوه ی نصب آن ها هستید با ما همراه باشید. در این بخش علاوه بر معرفی پاپ آپ به نحوه ی نصب و نورپردازی آن اشاره کرده‌ایم. پاپ آپ اسکلتی از جنس آلومینیوم است که به عنوان یک سازه ی محکم و مقاوم برای تاسیس سازه های نمایشگاهی  مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از نورپردازی کامل می توان به راحتی فضای جذابی را می توان به دست آورد. استفاده از آلومینیوم برای ساخت این سازه سبب شده است که هم حمل آن آسان باشد و هم استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف به دلیل مقاومت ویژه ی آن امکان پذیر باشد. هدف از راه اندازی غرفه های نمایشگاهی ایجاد فرصت مطلوب برای تبلیغات می باشد و استفاده از پاپ آپ با ایجاد فضایی شیک رسیدن به این اهداف را آسان کرده است به همین دلیل امروز توجه ویژه ای برای استفاده از آنها موجود است.

سازه های نمایشگاهی رول آپ

سازه های نمایشگاهی : روش نصب چاپ پاپ آپ

نصب چاپ آپ در سازه‌های نمایشگاهی به آسانی صورت می گیرد در کوتاهترین مدت زمان می توان آن را برپا ساخت از آنجا که با استفاده از استند مراحل نصب آن تکمیل می شود به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. تخصصی بسیار اندکی برای نصب این نوع سازه ها لازم است اگر برای اولین بار آنها را سفارش داده اید پیشنهاد ما این است که از افراد کاردان در این زمینه بهره مند شوید.بخش های مختلف چاپ پاپ آب به آسانی با استفاده از استند به هم وصل می شوند و از آنجا که این سازه سبک است مراحل جا به جایی و انتقال آن نیز به راحتی صورت می گیرد

انواع استند و سازه های پرتابل نمایشگاهی

در ساخت غرفه نمایشگاهی انتخاب نوع استند مناسب از دیگر رازهای اصلی برای افزایش کارایی یک غرفه می باشد. استندهای مختلف موجود است از محل قرار گیری یک استند و طراحی که قرار است در اطراف آن ایجاد شود همه و همه می تواند نقش بسیار مهمی در جذابیت سازه های نمایشگاهی  داشته باشد یک استند نمایشگاهی باید به طور مشخص در معرض دید همه ی افراد و بازدید کنندگان قرار گیرد و فضای اطراف آن باید طراحی ساده‌ای داشته باشد که سبب حواس پرتی افراد نباشد بسیاری از افراد گمان می کنند هرچه نقش و بوم بیشتری ر فضای داخلی یک غرفه ی نمایشگاهی ایجاد کنند به راحتی می توانند توجه بینندگان را جلب کنند در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. شما باید راز و رمز طراحی یک غرفه‌ی نمایشگاهی را بدانید تا بتوانید بیشترین مزیت را از برگزاری اینگونه غرفه ها به دست آورید.

سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی : فروش سازه نمایشگاهی

حال که تصمیم برای راه اندازی غرفه نمایشگاهی با استفاده از سازه های نمایشگاهی گرفته‌اید می توانید به طور کامل از خدمات عالی شرکت ما برای خرید سازه نمایشگاهی بهره‌مند شوید. اگر چه امروزه گزینه های مختلفی برای خرید سازه های نمایشگاهی در اختیار کاربران است ولی ناگفته نماند اقدامات خرید را از مکان هی مطمئن انجام دهید تا از کیفیت محصول خود راضی باشید. در این حالت می توانید برای مدت طولانی از سازه ی خریداری شده استفاده کنید. فرصت فروش سازه نمایشگاهی برای انواع مختلفی از سازه ها برای شما فراهم است برای کسب اطلاعات کافی در مورد هزینه ی درخواستی برای خرید انواع سازه ها هم اکنون با شماره های موجود بر روی وب سایتمان با ما در تماس باشید. همکاران بخش فروش اطلاعات لازم را در اختیار شما قرا خواهند داد . در هر نقطه از کشورمان که باشید می‌توانید ثبت سفارش خود را نهایی کنید و از مزیت این نوع سازه ها بهره مند باشید. برای مشاهده ی نمونه ای از انواع سازه های موجود می توانید به اولین صفحه ی وب سایتمان مراجعه کنید. اطلاعات کامل در مورد ویژگی و ابعاد هر کدام را می توانید به آسانی به دست آورید در صورتی که به یک سازه ی خاص با طراحی ویژه ای نیازمند هستید نیز با ما در ارتباط باشید.

سازه های نمایشگاهی : اجاره سازه نمایشگاهی

علاوه بر فرصت خرید و فروش سازه نمایشگاهی مخاطبان عزیز می توان از خدمات اجاره سازه های نمایشگاهی نیز بهره مند باشند. اجاره ی این نوع از محصولات زمانی می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد که برای اولین بار قصد برگزاری چنین غرفه نمایشگاهی را دارید و می خواهید فیدبک به وجود آمده را مورد ارزیابی قرار دهید البته اگر هزینه ی کافی برای خرید سازه های نمایشگاهی نیز نداشته باشید به راحتی می توانید با اجاره ی این نوع محصولات از خدمات آنها بهره مند شوید. اجاره ی سازه های نمایشگاهی مزیت های خاص خود را دار از جمله:

  • هزینه ی کمتری را درخواست می کند
  • تنوع بسیار بالایی برای برگزاری غرفه نمایشگاهی در دفعات بعدی فراهم است
  • نیازمند فضا برای نگهداری از سازه های یاد شده نیستید

همه ی موارد یا شده سبب شده است که امروزه بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند اجاره این نوع از محصولات را بیشتر در اولویت خود قرار دهند ولی اگر قصد برگزای انواع مختلف از نمایشگاه ها برای دوره های طولانی تر دارید در این صورت اجاره ی آن ها مقرون به صرفه نخواهد بود .

سازه های نمایشگاهی : انواع میز نمایشگاهی

برای تزیین فضای داخل سازه های نمایشگاهی  میزهای مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد می توانید آنها را نیز خریداری و یا اجاره کنید زمانی که نظم و یکدستی در فضای داخلی غرفه فراهم است به راحتی می توانید مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید. فضای داخلی یک غرفه‌ی نمایشگاهی هرچه شیک و ساده تر باشد تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت در نظر داشته باشید شلوغی بیش از حد و استفاده از هر گونه وسایل تجملاتی به صورت مازاد نتیجه ی عکس به همراه خواهد داشت زیرا بازدید کنندگان به جای توجه به محصولات تبلیغاتی همه ی تمرکز خود را برای بازدید از فضای ایجاد شده  خواهند داد.

از جمله مهمترین انواع میزهای به کار رفته در سازه‌های نمایشگاهی  می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.