سن و استیج

فروش و اجاره سن و استیج

توسط اسپیس فریم نمایشگاهی میتوان سن و استیج‌های متفاوت در اندازه‌های مختلف را در سالن‌های سرپوشیده و باز ساخت. سن و استیج در مکان‌های مختلف قابل اجرا می‌باشد.

سن و استیج قابلیت اجرا در ارتفاع متفاوت را دارا می‌باشند. استیج را می‌توان در فضای باز به صورت مسقف توسط چادر ضد آب ساخت. استیج در ارتفاع‌های مختلف قابل اجرا می‌باشد. سن و استیج اسپیسی قابلیت نصب سریع را دارد. سطح سن و استیج را توسط چوب و موکت می‌توان پوشش داد.

توسط اسپیس فریم نمایشگاهی می‌توان سن و استیج‌های متفاوت را در طرح و هر اندازه‌ای را در سالن‌های سرپوشیده و فضای باز به وجود آورد. استیج قابلیت اجرا در ارتفاع متفاوت را دارا می‌باشند. سن و استیج را می‌توان در فضای باز به صورت مسقف توسط چادر ضد آب مسقف نمود. از اسپیس فریم می‌توان استیج را در سالن‌ها و فضاهای باز و غیر مسقف بوجود آورد.

جدول محتوا

سن و استیج یک فضای تعیین شده برای نمایش آثار مختلف است که در مراسم‌هایی مثل افتتاحیه،جشن‌ها از استیج استفاده می‌کنند که باعث ایجاد فضایی زیبا و جذاب در مراسمات مختلف می‌شود کاربران بعد از نصب استیج می‌توانند به راحتی آن را متناسب با مراسم خاصی که قرار است برگزار شود تزیین کنند باید اشاره کرد  کاربرد استیج‌ها متفاوت است از جمله استفاده آن می‌توان برای تئاتر و هنر‌های نمایشی و همچنین برای کاربرد در غرفه‌های سازی نمایشگاهی نام برد این فضا یک نقطه کانونی برای مخاطبان است تا بتوانند به واسطه همان سکو اجرایی اطلاعاتی را کسب کنند.

باید اشاره کرد که کاربری استیج‌ها متفاوت است به طوری که می‌توان از آنها برای جایگاه تماشاچیان، جایگاه اهداء جوایز و غرفه سازی استفاده نمود همان طور که اشاره شد تنوع در استیج‌ها بسیار است که در ادامه به طور کلی توضیح داده خواهد شد از جمله استیج‌هایی با سازه‌های اسپیس فریم که از تجهیزات لازم برای ساخت استیج محسوب می‌شود. امروزه تولید کنندگان انواع استیج‌ها که گاهی به صورت آماده و یا دست دوم  در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که در این بین مشتریان هم می‌توانند اقدام به خرید یا اجاره سازه‌ها داشته باشند کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مرتبط با تولید این سازه‌ها مراجعه کنند و با مطالعه اطلاعاتی پیرامون آنها  اقدام به خرید کنند.

سن و استیج اسپیس فریم چیست

سازه‌های اسپیس فریم فرم‌های هندسی منظمی هستند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و از زیبایی خاصی نیز برخوردارند. اسپیس فریم یا همان داربست‌های نمایشگاهی از جمله تجهیزات کاربردی در سازه‌های نمایشگاهی به حساب می‌آیند که می‌توان به کمک آنها غرفه‌های نمایشگاهی ایجاد کرد باید اشاره کرد که اسپیس فریم‌ها به وسیله بست اسپیس به همدیگر وصل می‌شوند و سازه محکمی را خلق می‌کنند اسپیس‌ها با قابلیت هندسی که دارند می‌توان با آنها انواع غرفه‌های نمایشگاهی و نیز استیج ساخت یکی از ویژگی‌های بارز اسپیس فریم این است که نصب آسان و استحکام بالایی دارد به افرادی که به دلیل موقعیت کاری مدام از غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌کنند توصیه می‌شود اسپیس فریم را خریداری کنند چرا که بسیار مقرون به صرفه‌تر است و قابلیت شکل پذیری بالایی نیز دارد.

خصوصیات و ویژگی‌های اسپیس فریم

سن و استیج قابلیت اجرا در ارتفاع‌های مختلف را دارند به طوری که حتی می‌توان در فضای باز به صورت سقف دار این فضا را به وجود آورد برای ساخت استیج بیشتر از اسپیس فریم استفاده می‌شود زیرا توان تحمل وزن بالا را دارد و همچنین در هر سالنی چه سر پوشیده و چه سر باز اسپیس فریم برای استیج قابل اجراست

که می‌توان در ارتفاع گوناگونی آن را نصب کرد باید اشاره کرد که استیج اسپیس فریم این قابلیت را نیز دارد که در کف سازی محیط استیج نیز از اسپیس فریم می‌توان استفاده کرد که می‌توان روی آن را با نئوپان پوشاند تا بتوانند روی آن را فرش کنند کاربرد استیج با اسپیس فریم متفاوت است از جمله می‌توان در مراسمات خیریه،جشن‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی اشاره کرد.

خرید، فروش و اجاره سن و استیج

به طور معمول استیج‌ها دارای ابعاد یک در دو و در ارتفاع‌های مختلف ارائه می‌شوند امروزه کاربرد استیج بسیار زیاد می‌باشد به طوری که هر ساله شاهد برگزاری نمایشگاه‌های مختلفی هستیم که استیج‌های مختلف از الزامات اصلی غرفه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود باید اشاره کرد که نصب استیج نیاز به تخصص دارد چون تمام قطعات باید به طور کامل و مرتب به هم وصل شود که اگر در موقع نصب دقت کافی نباشد و بی دقتی صورت گیرد ممکن است وسط افتتاحیه یک غرفه کامل فرو بریزد که هم خطراتی دارد و هم ایجاد هزینه می‌کند به همین دلیل بیشتر افراد سعی می‌کنند اقدام به خریداری و یا اجاره استیج داشته باشند که امروزه شاهد هستیم که در صنعت تولیدی ما خرید و فروش و اجاره استیج برای کاربران وجود دارد.

برای فروش و اجاره استیج کافی است تا کاربران استیج مورد نیاز خودشان را انتخاب کنند و خرید خودشان را با در نظر گرفتن مزیت‌های استیج مورد نظرشان نهایی کنند

لازم به ذکر است اسیج‌ها انواع مختلف دارند استیج‌هایی که در کنسرت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند یا برای غرفه‌های نمایشگاهی کاملا با هم متفاوت هستند در این بین استیج‌های کارکرده و دست دوم هم در بازار موجود می‌باشد که فروش آنها در بازار مقرون به صرفه‌تر است البته نه به این معنا که کیفیت خوبی نداشته باشند بلکه کیفیت آنها هم مرغوب و خوب است با این تفاوت که به نسبت استیج‌های نو این استیج‌ها کار کرده هستند البته خریداران باید توجه داشته باشند که علاوه بر قیمت به کیفیت استیج‌ها نیز توجه کنند و به مراکز تولید استیج‌های قابل اطمینان مراجعه کنند استیج‌های کارکرده مزیت و معایبی دارند که معایب آنها ممکن است عدم مقاومت و مزیت آنها کم هزینه بودن آنها است.

اجاره استیج
خدمات اجاره استیج معمولاً برای چه مراسم‌ هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

بیان چند نکته در رابطه با اجاره و فروش استیج

در هنگام اجاره و فروش استیج باید به این نکته توجه نمود که جنس استیج‌ها از فلز آهن هستند و می‌توانند وزن آنها نیز متغیر است در هنگام فروش استیج ظاهر و طرح استفاده شده در ساخت استیج تاثیر زیادی در جلب نظر مشتریان دارد. نکته دیگر اینکه در هنگام فروش و اجاره استیج توجه به موادی که در ساخت استیج مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار اهمیت دارد چون نوع ساخت مقاومت آنها را نشان می‌دهد جنس آلومینیومی بودن استیج‌ها مقاومت آنها را در مقابل آب و آتش بالا می‌برد.

مشتریان در هنگام اجاره و فروش استیج باید به ابعاد و اشکال آن توجه کنند چون متراژهای آنها با هم تفاوت دارد. در رابطه با قیمت استیج‌ها نیز همان طور که اشاره شد قیمت‌ها متنوع است اما غالبا به مشتری‌ها توصیه می‌شود برای صرفه جویی در هزینه‌ها بهتر است اقدام به اجاره استیج آماده نمایند.

آنچه لازم است در مورد استیج هلندی بدانیم

استیج‌ها دارای مدل‌ها و کیفیت‌های مختلفی هستند و توانایی و مزیت‌های گوناگونی دارند که کاربران در هنگام خرید باید به تمام نکات توجه کنند یکی از این انواع استیج آماده یا هلندی می‌باشد که مزایای بسیار زیادی دارد و مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد استیج‌های هلندی به دلیل تحمل وزن‌های بالا و نصب سریع که یکی از مزایای مهم این محصول می‌باشد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد به طوری که مشتریان بیشتر تمایل به نصب استیج هلندی در غرفه‌های خود دارند لازم به ذکر است که تمامی استیج‌های هلندی از ارتفاع ۲۰ الی ۱۴۰ سانتی متر قابل نصب و بهره برداری هستند که وجود این مزیت در استیج هلندی باعث شده است که این محصول  نسبت به محصولات مشابه متفاوت باشد. نصب این محصول نیاز به ابزار خاصی ندارد و حتی با چند نیروی کار ساده در هر متراژی که باشد می‌توان نصب نمود امروزه به دلیل نوسانات در بازار و قیمت بالای استیج‌های هلندی ممکن است کاربران نتوانند خرید داشته باشند به همین دلیل تولید کنندگان امکان اجاره استیج‌های هلندی را برای کاربران فراهم نموده‌اند که کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مرتبط اقدام به خرید و یا اجاره داشته باشند.

چرا باید از خدمات اجاره استیج هلندی بهره ببریم؟

نکاتی در رابطه با اجاره استیج

استیج ‌ها یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی هستند که می‌توانند برای برگزاری مراسم‌ ها مورد استفاده قرار بگیرند. می‌توان با اجاره استیج با کمترین هزینه ‌ها به برگزاری مراسم ‌های متفاوت و متنوع پرداخت و به‌ صورت کاملاً آبرومندانه از میهمانان پذیرایی کرد. ما در ادامه این مطلب، قصد داریم برای شما در رابطه با اجاره این محصولات آماده صحبت کنیم و بگوییم که چگونه میتوانید قیمت اجاره را کمتر کنید. اگر شما نیز به‌ دنبال اجاره استیج کنسرت، عروسی، همایش یا .‌.. هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید. 

خدمات اجاره استیج معمولاً برای چه مراسم‌ هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید از خدمات اجاره استیج هلندی استفاده کنید یا به ‌دنبال استیج ‌های متنوع دیگر هستید، استیج ها امروزه در انواع متفاوت و گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند و هر کدام از آن ‌ها با ویژگی‌ های منحصر به ‌فردی که دارند برای استفاده خاصی مناسب هستند. بیایید با یکدیگر زمینه‌ هایی را بررسی کنیم که می‌توان در آن ‌ها از خدمات اجاره این محصولات بهره برد.

  • اجاره استیج کنسرت: شما می‌توانید با استفاده از خدمات اجاره استیج کنسرت‌ های گوناگون و متنوعی را برگزار کنید. استیج ها به شما کمک می‌کنند تا برای برگزاری کنسرت ‌های خود در مرکز توجه قرار بگیرید و بتوانید به‌ راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی با میهمانان خودتان ارتباط برقرار کنید و لحظات شادی را تجربه نمایید. 
  • اجاره استیج عروسی: علاوه ‌بر کنسرت، شما میتوانید برای مجالس شادی و خودتان مانند عروسی نیز به اجاره این محصولات بپردازید. معمولاً، عروس و داماد در عروسی ‌ها باید در یک مکان مرتفع‌تر نسبت ‌به سایر افراد قرار داشته باشند تا بتوانند ارتباط خوبی با میهمانان برقرار کنند.
  • اجاره استیج نمایشگاهی: علاوه ‌بر دو موردی که ما پیشتر برای شما گفتیم، ممکن است که شما برای نمایشگاه‌ ها نیز به اجاره انواع متفاوت استیج ها نیاز داشته باشید‌.
قبل ‌از اجاره استیج، به چه فاکتور هایی دقت داشته باشیم؟

چرا باید از خدمات اجاره استیج بهره ببریم؟

اجاره استیج مزایای بی‌شماری برای شما دارد. در دنیای امروز به دلیل گران‌تر شدن کالا ها، خدمات و سرویس‌ های خدماتی؛ شما به ‌جای اجاره یک مکان از پیش دکور شده، می‌توانید با اجاره استیج به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی مراسم ‌های خودتان را پیش ببرید. بیایید با یکدیگر برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات اجاره این محصولات را بررسی کنیم.

 

  • نصب راحت و سریع: یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره استیج نصب، راحت و سریع آن‌ ها می‌باشد. فرقی ندارد که شما قصد دارید مراسم خودتان را کی شروع کنید، مطمئن باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن استیج می‌تواند در سر جای خودش محکم شود. 
  • دوام مناسب: استیج ها دوام بسیار خوبی دارند و می‌توانند وزن ‌های نسبتاً بالایی را تحمل کنند. شما می‌توانید بدون هیچ ‌گونه دغدغه فکری از انواع متفاوت استیج ها برای برگزاری مراسم‌ خود بهره ببرید.

 

قیمت مقرون ‌به‌ صرفه: یکی از مهم‌ترین فاکتور هایی که می‌تواند در دسته مزایای استفاده از خدمات اجاره استیج قرار بگیرد، قیمت مرقون به ‌صرفه این محصولات است. شما می‌توانید با کمترین هزینه ‌های ممکن یک استیج اجاره کنید و مراسم خود را به آبرومندانه ترین شکل ممکن پیش ببرید.

قبل ‌از اجاره استیج، به چه فاکتور هایی دقت داشته باشیم؟

اگر شما نیز قانع شدید که از خدمات اجاره استیج بهره ببرید، باید قبل ‌از اجاره این محصولات به فاکتورهای گوناگون توجه داشته باشید. برای مثال شما باید به سراغ خدمات ‌دهنده معتبر بروید تا بتوانید باکیفیت‌ترین استیج ها را در مقرون ‌به‌ صرفه‌ترین قیمت ‌ها اجاره کنید. با این کار میتوانید قیمت اجاره استیج را کمتر کنید. علاوه ‌بر این موضوع، خدمات ‌دهنده مورد نظر شما باید متنوع‌ترین  انواع استیج ‌ها را از قبل آماده داشته باشد تا بتواند به‌ خوبی به مشتریانش خدمات ‌رسانی کند. همچنین، این خدمات ‌دهنده باید توانایی تغییر اندازه استیج را نیز داشته باشد تا بتواند به شما کمک کند دقیقاً گزینه‌ای را تهیه کنید که به‌ دنبال آن هستید.

آیا شما نیز به‌ دنبال خدمات اجاره‌ای استیج هستید؟

اگر بعد از خواندن این محتوا شما نیز علاقه‌مند شدید تا از خدمات اجاره استیج استفاده کنید، می‌توانید با پشتیبانان ما تماس بگیرید. ما انواع گوناگون و متنوعی از استیج ها را به ‌صورت از پیش آماده‌ شده موجود داریم و می‌توانیم در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما در تهران و کرج  برای هر نوع خدمات ‌دهی به اجاره این محصولات نیاز داشته دارید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن استیج مورد نظر خودتان را تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید.

ما متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین استیج ها را با قیمت‌ های بسیار مقرون ‌به‌ صرفه در اختیار شما قرار دادیم و به شما کمک می‌کنیم با صرفه‌ی اقتصادی بالا، مراسم خودتان را آبرومندانه‌تر و بهتر برگزار کنید. با توجه به فاکتور هایی که ما پیشتر برای شما گفتیم و مزایای استفاده از استیج، مطمئن باشید که هزینه‌ای که شما برای اجاره این محصولات می‌پردازید، در مقایسه با خدمات مشابه بسیار مقرون ‌به ‌صرفه‌تر خواهد بود. با توجه به این‌ که در دنیای امروز مشکلات مالی بسیار همه‌ گیر هستند، شما می‌توانید به خرج دادن کمی هوش، یک مراسم لاکچری را با هزینه‌های نسبتاً پایین برگزار کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.

WhatsApp
Twitter
LinkedIn