جدول لیست قیمت اجاره اسپیس فریم

ابعاد اسپیس فریم قیمت اجاره اسپیس فریم(ریال)
3*2
2500000
3*3
3000000
4*4
4500000
5*4
5000000

جدول لیست قیمت اجاره قاب بنر

ابعاد قاب بنر قیمت اجاره قاب بنر(ریال)
3*2
1500000
3*3
2250000
4*4
3500000
5*4
5000000

برای ساخت غرفه نمایشگاهی میتوانید از مجموعه اسپیس سازان اسپیس فریم و قاب بنر اجاره کنید. برای اجاره اسپیس فریم و قاب بنر میتوانید به یکی از 4 شماره زیر تماس بگیرید.

اجاره اسپیس فریم

شرکت اسپیس سازان یکی از خدماتی که ارائه میدهد اجاره اسپیس فریم است. از ویژگیهای بارز اسپیس فریم های شرکت اسپیس سازان میتوان، زیبایی سازه، قیمت مناسب، مقاومت زیاد میتوان نام برد.نصب اسپیس فریم توسط نصابان متخصص انجام میگردد. نصابان مجموعه اسپیس سازان، مهارت و دانش کافی را جهت نصب ، انتقال و جمع آوری اسپیس فریم را دارند.

با اسپیس فریم مکانهای مختلفی را میسازند که عبارتند از:

  1. غرفه نمایشگاهی
  2. ایستگاه صلواتی و موکب
  3. سالن
  4. سوله

به غیر از اسپیس فریم مجموعه اسپیس سازان خدمات دیگری مانند فروش و اجاره سن و استیج ، فروش و اجاره قاب بنر را ارائه میدهد.

قیمت اجاره غرفه اسپیس
لیست قیمت اجاره قاب بنر اسپیس فریم

بدلیل تجربه و تخصص بالا پرسنل فروش مجموعه اسپیس سازان میتوانند بهترین پیشنهادها را برای ساخت غرفه به شما بدهند.
به طور مثال اگر شما میخواهید غرفه تان درا در فضای باز بسازید و جایی که شما هستید اغلب در این فصبل بارندگی میبارد پیشنهاد ما این است که سقف غرفه تان شیب دار باشد.
همیشه این را در نظر داشته باشید که غرفه‌نمایشگاهی ساخته شده توسط سازه اسپیس فریم، دارای زیبایی و کارایی بسیاری در صنعت نمایشگاهی است.

نکات مهم در زمان اجاره اسپیس

لطفا قبل از اجاره اسپیس فریم به نکاتی مانند: 

اسپیس فریم دقت فرمایید، تا کارشناسان ما بهترین و کاربردی ترین نوع سازه را به شما پیشنهاد نمایند. اجاره سازه نمایشگاهی با معیار متر طول داربست نمایشگاهی استفاده شده و یا متر مربع پوشش داده شده توسط داربست نمایشگاهی انجام می‌گردد.

اجاره اسپیس این امکان را برای شما فراهم مینماید، تا سازه مورد نظر خود را باقیمت ارزان در اختیار داشته باشید. اجاره داربست نمایشگاهی می‌تواند نیاز شما به خرید سازه را مرتفع نموده و شما از این روش به جای خرید استفاده نمایید. شما با این روش دیگر نیازی به نصاب نداشته چرا که شرکت جهت نصب سازه‌هایی که به صورت اجاره دراختیار شما قرار می‌دهد، نصاب برای شما اعزام مینماید.

 

اجاره اسپیس

این شرکت با ساخت غرفه‌نمایشگاهی توسط داربست فلزی، اقدام به ساخت غرفه‌نمایشگاهی با متد و  متریال جدید نموده. توسط داربست‌های فلزی می‌توان در فضای باز و بسته غرفه‌هایی در ابعاد، اشکال و اندازه‌های گوناگون و متفاوتی ساخت.

داربست نمایشگاهی اجاره‌ای در اکثر فضاها و محل‌های جغرافیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر مزایای این نوع سازه فضایی میتوان به وزن سبک آن اشاره نمود. این سازه فضایی با وزن نسبتا سبک خود جزو محصولات و استراکچرهای سبک ساخت و ساز محسوب می‌گردد. این شاخصه مهم این محصول را جزو برترین سازه‌های کاربردی در صنعت سازه‌های پیش ساخته نموده.

 از دیگر مزیت‌های این نوع استراکچر می‌توان به قابلیت ایجاد طرح‌ها و انجام نقشه‌های متفاوت در زمینه نمایشگاهی، تبلیغاتی، غرفه‌سازی و.. نام برد. 

این سازه با تنوع بسیار زیاد در ابعاد و همچنین خاصیت اتصال می‌تواند هرآنچه که شما مد نظر داشته باشید را اجرای نماید.

اجاره اسپیس فریم دارای مزایای بسیاری در مقایسه با خرید آن می‌باشد. یکی از معایب خرید این نوع سازه، نیاز به داشتن فضای زیاد جهت نگهداری اجناس خریداری شده است. در موارد اجاره‌ای، نیاز به انبار برای نگهداری و مراقبت از داربست‌نمایشگاهی است. اجاره غرفه‌نمایشگاهی یکی از راه‌های مقرون به صرفه در صنعت غرفه سازی هستند.

مهمترین مزایا اجاره اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی :

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

شرکت سازه فضا سازان افلاک ارائه دهنده خدمات اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی با قیمت مناسب و به صرفه برای متقاضیان صنعت نمایشگاهی می‌باشد. کاربرد این سازه جهت غرفه‌سازی، ساخت سالن، قاب بنر، سن و استیج، کف سازی، نورپردازی هستند. ارزان قیمت بودن این سازه نسبت به دیگر سازه‌های نمایشگاهی، از ویژگی‌های بارز اسپیس اجاره‌ای می‌باشد. خدمات اجاره‌ای در این شرکت در اسرع وقت امکان پذیر است.

اجاره داربست نمایشگاهی

اجاره داربست نمایشگاهی جهت ساخت سالن و غرفه به کار رفته و داربست‌نمایشگاهی در مقایسه با خرید آن دارای قیمت ارزان‌تری می‌باشد. قیمت اجاره اسپیس فریم در این شرکت با توجه به نقشه کارفرما قیمت گذاری گشته و با ارائه اجاره سازه نمایشگاهی با قیمت ارزان در خدمت مشتریان می‌باشد. شرکت تولیدی خدماتی اسپیس سازن با ارائه خدمات در غرب تهران, شرق تهران, شمال تهران و جنوب تهران در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد. این شرکت با ارائه خدمات در کرج، تهران و دیگر شهرهای کشور در خدمت مشتریان می‌باشد.

اسپیس فریم (space frame) به سازه‌های هندسی و منظمی می‌گویند، که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار گرفته و شکل نهایی سازه را تشکیل می‌دهند. با اتصال این سازه‌ها می توان غرفه‌های نمایشگاهی در ابعاد متنوع ایجاد نمود. این شرکت با ساخت غرفه نمایشگاهی اقدام به اجاره غرفه توسط متریال اسپیس فریم مینماید. شما به راحتی می‌توانید با سفارش غرفه خود و ارائه اطلاعات مربوط به آن در زمانی مشخص غرفه خود را در اختیار داشته باشید.

مشاوره قبل از اجاره اسپیس نمایشگاهی

قیمت اجاره اسپیس فریم

با توجه به قیمت ارزان این محصول برای ساخت غرفه و دیگر سازه‌های مورد نیاز شما از نظر قیمت مقرون به صرفه است. قیمت مرکز اجاره اسپیس فریم به متراژ و نوع کار بستگی دارد. به این صورت که یک قیمت کلی بابت انجام کل کار و تمامی هزینه‌های جانبی آن به مشتری داده می‌شود.

این راه حل برای پوشش هزینه و انجام تمامی کارهای مرتبط مشتری بسیار مفید است. اجاره اسپیس ارزان می‌تواند تا حدود زیادی در هزینه‌های انجام پروژه شما صرفه جویی نماید و از این طریق شما بتوانید حداکثر بهروری را از انجام پروژه مورد نظر خود داشته باشید. اما در کارهای بزرگ و حجیم کار بر اساس متراژ پروژه بر اساس قیمت متر مربع به کارفرما داده می‌شود.

شما با سفارش اسپیس اجاره ای ارزان می‌توانید از خدمات متعدد شرکت بهرمند گردید. خدماتی که شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد، میتواند در انجام پروژه شما نقشی بزرگ و تاثیر گذار داشته باشد.

با توجه به قیمت سازه که بر اساس متر طول است و همچنین قیمت بالای مواد اولیه ساخت داربست نمایشگاهی می‌توان به این نتیجه رسید که اجاره داربست نمایشگاهی نسبت به خرید اسپیس به صرفه‌تر است. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در زمینه خدمات قابل ارائه در شرکت به پیچ اینستاگرام  (@spacesazan) و کانال تلگرام (@spacesazan) شرکت اسپیس سازان مراجعه نمایید.

اجاره قاب بنر اسپیس

اجاره اسپیس فریم در تهران

اجاره اسپیس فریم در کرج

هزینه حمل و نقل و چگونگی محاسبه ی آن

بست و اتصال اجاره ای

اجاره اسپیس ایستگاه صلواتی

چگونگی سفارش سازه اسپیس

اجاره اسند اسپیس

اجاره استند اسپیس

آیا امکان اجاره در شهرستان وجود دارد؟

1آیا برای اجاره سازه نیازی به کارشناسی میباشد؟

بله، برای اجاره اسپیس نیاز به کارشناسی می‌باشد. البته در کارهای کوچک و ساده نیاز نمی‌باشد.

2دوره‌های زمانی در اجاره چقدر می‌باشد؟

دوره‌های زمانی برای اجاره اسپیس 1 تا 10 روز می‌باشد.

3آیا مدت زمان کرایه در قیمت اجاره اسپیس تاثیر دارد؟

بله مدت زمانی که شما سازه را اجاره مینمایید در قیمت و هزینه تاثیر دارد.

4بهترین زمان برای سفارش سازه اسپیس چه زمانی میباشد؟

حداقل یک روز قبل از زمانی که قصد استفاده از آن را دارید.

5آیا امکان اجاره در شهرستان وجود دارد؟

بله شرکت در تمامی شهرهای ایران امکان ارائه خدمات را دارد.

سوالات متداول اجاره اسپیس

محصولات اسپیس فریم