اجاره پارتیشن نمایشگاهی

اجاره پارتیشن نمایشگاهی، دیوارهای مصنوعی و متحرکی هستند که برای بخش بندی فضاهای باز یا سالن‌های بزرگ به اتاقک‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. غرفه‌های اغلب نمایشگاه‌ها، اتاقک‌های برخی ادارات و یا تخت‌های بعضی از بخش‌های بیمارستان‌ها و غیره، به‌وسیله‌ی پارتیشن نمایشگاهی ایجاد می‌شوند. از مزایای دیوارهای پارتیشنی، می‌توان به قابل جابجایی بودن، وزن کم، نصب آسان، هزینه‌ی پایین‌تر نسبت به ساخت دیوارهای معلولی و فضاسازی به فرم دلخواه اشاره کرد. در ادامه این مطلب از اسپیس سازان به بررسی موارد اجاره پارتیشن نمایشگاهی خواهیم پرداخت.

 
اجاره پارتیشن نمایشگاهی

در این سال‌ها با توجه به کمبود فضای وسیع برای استفاده‌های گوناگون، نیاز به ایجاد روش‌هایی خلاقانه و مقرون به صرفه در استفاده از یک محیط با چندین کاربرد امری مهم است. معمولا صاحبان زمین‌های استیجاری بزرگ، علاقمند هستند که  بتوانند از زمین خود بارها و بارها استفاده کنند و بدون پرداخت هزینه‌های گزاف سود بیشتری دریافت کنند. از طرف دیگر صاحبان صنعت نیز ترجیح می‌دهند با کمترین هزینه، محصولات خود را به مشتری معرفی نمایند. اگر از علاقمندان رفتن به نمایشگاه‌ها و یا گالری‌های هنری باشید، حتما تاکنون متوجه نوع غرفه‌بندی و فضاهای کوچک و معمولا یکدست ایجاد شده در این مکان‌ها شده‌اید. طراحی یک مکان به‌طوری‌که امکان بیشترین استفاده از فضا و ایجاد کمترین پرتی را داشت، هنری است که به کمک سازه‌هایی دیوار مانند، سبک و قابل جابجایی تحت عنوان پارتیشن قابل اجرا است. علاوه‌براین، پارتیشن‌ها امکان ایجاد حریم خصوصی برای غرفه داران و همینطور مکانی برای صحبت کردن با مشتری به دور از هیاهوی نمایشگاه را فراهم می‌کنند.

اجاره پارتیشن نمایشگاهی
اجاره پارتیشن نمایشگاهی

پارتیشن‌ها، دیوارهای متحرک مصنوعی هستند(البته پارتیشن‌های غیر متحرک نیز وجود دارند و بیشتر برای فضاهایی استفاده می‌شود که مصرف کننده نیاز به یک تقسیم بندی دائمی دارد و تصمیم دارد برای چند سال پیاپی یک فرم خاص از تقسیم بندی را داشته باشد) که برای تقسیم‌بندی فضاهای بزرگ، به اتاقک‌های کوچک، مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه استفاده از پارتیشن‌ها برای غرفه‌بندی نمایشگاه‌ها، موزه‌ها، گالری‌ها، اتاق‌بندی ادارات و حتی زیباسازی و اتاقک‌سازی در خانه‌های بزرگ محبوبیت زیادی دارد. بطورکل، پارتیشن‌ها قاب‌هایی هستند که توسط پنل‌هایی پوشیده شده‌اند و به کمک عناصر اتصالی مانند لولاها به هم متصل و یا از هم جدا می‌شوند. جنس پنل‌های پارتیشنی بسته به مورد مصرف، چوبی، شیشه‌ای، آلومینیومی، نئوپانی و یا ام‌دی‌اف است. نوع جنس به کار رفته در تولید این سازه‌ها، با در نظر گرفتن فضای مورد استفاده و آنچه که قرار است به نمایش درآید، متفاوت خواهد بود. مثلا در گالری‌های هنری، اکثر هنرمندان ترجیح می‌دهند از پنل‌های چوبی و یا ام‌دی‌اف استفاده کنند که احساس هنری و آرامش بیشتری را به مشتریان و بازدیدکنندگان القاء کند.

اما در نمایشگاه‌های صنعتی، بیشتر از سازه‌های معمولی استفاده می‌شود. گاهی نیز مشتری ترجیح می‌دهد از پارتیشن‌های شیشه‌ای تک لایه یا دوجداره استفاده کند که این مورد کاملا بستگی به سلیقه خود مشتری دارد و اکثرا برای اتاقک سازی در ادارات یا مطب‌های خصوصی، سالن‌های کنفرانس و اتاق‌های میتینگ، هتل‌ها، فضاهای تجاری مدرن استفاده می‌شوند. گاهی نیز برای زیبایی فضا، از شیشه‌های کدر بجای شیشه‌های شفاف استفاده می‌شود. این دیوارهای متحرک می‌توانند با توجه به هندسه آن‌ها، به حالت‌های مختلف قرار بگیرند و اتاقک‌هایی با زوایای متفاوت بسازند. ارتفاع این پنل‌ها بستگی به مکان و کاربرد مدنظر می‌تواند بلند، متوسط، کوتاه و یا تا ارتفاع سقف باشد. متناسب با طرح دلخواه یا قالب مورد نیاز، امکان تولید پارتیشن در طرح و اندازه‌های مختلف، با طول و عرض مد نظر مشتری و با زوایای ۴۵، ۹۰، ۱۳۵، ۱۸۰ درجه یا تعداد درجه‌های از پیش انتخاب شده وجود دارد. البته در نصب پارتیشن‌ها باید به نور فضایی که قرار است این سازه‌ها در آنجا قرارگیرد، جریان گردش هوای محیط، سلیقه مشتری و غیره نیز توجه کرد. بهتر است پنل‌ها به گونه‌ای انتخاب شوند که نور محیط را از بین نبرند و یا می‌توان نورپردازی محیط مورد نظر را با توجه به نوع سازه انتخاب شده، با کمک نورپردازان پروژه تنظیم کرد.

انواع پارتیشن‌ها و موارد استفاده از آن‌ها

از پارتیشن‌ها برای موارد بسیاری از جمله گالری‌های هنری موقت، نمایشگاه‌های دیواری، غرفه‌های نمایشگاه تجاری، ایجاد اتاق‌های اضافی، و موارد دیگر استفاده می‌شود. به منظور انجام حرفه‌ای کارها و در واقع تخصصی شدن استفاده از پنل‌ها، تولید سازه‌های متفاوت در دستور کار تولید کنندگان قرار گرفته است تا مشتری بتواند با توجه به نیاز خود، سازه مورد نظر را انتخاب کند. ما انواعی از پارتیشن‌ها را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پارتیشن‌های دیوار گالری(Gallery wall)، دارای پنل‌های سفیدرنگ هستند که برای نمایش آثار هنری مناسب‌اند. نمایشگرهای Art برای فضاهایی با ارتفاع سقف پایین ایده‌آل هستند.

دیوار سیاه(Black wall)، زمینه‌ای متضاد ارائه می‌دهد و برای نمایش‌ عکاسی و یا هنر تک رنگ به‌کار می‌رود. دیوار منحنی(Curve wall)، پنل‌های دیواری خمیده با خطوط نرم هستند که دیوارهای خمیده ایجاد می‌کنند. دیوار وایپ(Wipe wall)، برای ساخت اتاقک‌های استراحت در کنفرانس‌ها یا غرفه‌های نمایشگاه تعاملی استفاده می‌شوند. دیوار سالت(Salt wall)، برای غرفه‌های خرده فروشی بیشتر کاربرد دارد. دیوار کوتاه(short wall)، پنل‌هایی با ارتفاع کم در حدود ۱ متر هستند که برای ایجاد پیاده‌روهای موقت برای رویدادهایی مانند جشنواره‌ها، فرش قرمزها و حتی ورودی‌های شیک برخی سالن‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجاره پارتیشن
اجاره پارتیشن

مزایای استفاده از پارتیشن

  استفاده از پارتیشن‌ها، مزایایی برای مصرف کننده به ‌همراه دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن نمایشگاهی
پارتیشن نمایشگاهی

چگونه پنل‌های اضافی را از پارتیشن‌ها جدا کنیم؟

 هر عضو پارتیشن، حداقل از سه عنصر اصلی یعنی دو قاب پنلی و یک عنصر اتصال دهنده تشکیل شده است. برای اطمینان از استحکام این دیوارهای موقتی، باید از حداقل دو عنصر دیواری و دو عنصر اتصالی در هر مورد استفاده کرد. برای حالت دادن پارتیشن‌ها، با جدا کردن کنترل شده عناصر اتصال دهنده، می‌توان قاب‌های متحرک جداگانه را از یک پارتیشن مونتاژ شده جدا کرد. در مورد پارتیشن‌هایی که استحکام کمتری دارند، عناصر اتصالی در گوشه بیرونی قاب‌های پارتیشنی قرار گرفته اند. اگر قرار باشد یک عنصر پارتیشن منفرد از کل پارتیشن جدا شود، صرفاً لازم است عناصر اتصال دهنده‌ی پنل مورد نظر را آزاد کنید و سپس پنل دیوار را از ساخت و ساز خارج نمایید. اگر اتصالات قاب بر روی لبه‌های بیرونی عمودی قاب‌های دیوار نصب شده باشد، می‌توانید جداسازی عناصر دیوارهای پارتیشن را به روشی ساده انجام دهید.

به این ترتیب فاصله‌ای افقی بین عناصر دیواره جداگانه ایجاد می‌شود، به طوری که اتصالات قاب به راحتی در حین مونتاژ قابل دسترسی می‌باشد. فضای میانی افقی ایجاد شده بین عناصر دیواری، امکان مونتاژ ساده و از بین بردن عناصر اتصال را فراهم می‎کند. البته باید به این نکته توجه کرد که همواره بیرونی‌ترین پنل از هر پارتیشن قابل جداسازی است و امکان جدا کردن پنل‌هایی که در وسط پارتیشن و در بین دو پنل دیگر قرار گرفته اند، بدون جدا شدن پنل‌های اول، وجود ندارد. به همین ترتیب می‌توان پنل‌های اضافی را یکی یکی از ابتدا یا انتهای پارتیشن جدا کرد.

اگر درجه بالاتری از استحکام بین عناصر اتصالی و پوششی پارتیشن‌ها مورد نظر باشد، عناصر اتصالی در گوشه‌ی داخلی قاب‌‎ها قرار می‌گیرند. این نوع از پارتیشن‌ها امکان اضافه کردن اتصالات قفسه‌ایی در روی پنل‌ها برای قرار دادن نمونه‌هایی از محصولات را نیز فراهم می‌کند و غرفه‌داران می‌توانند به راحتی از این نوع پنل‌ها استفاده کنند. البته جداسازی این پنل‌های مستحکم زمان بیشتری نیاز دارد و اندکی از مورد قبلی سخت‌تر است. اما به طور کلی از آنجایی که برای ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی، کمترین زمان را باید اختصاص داد، پارتیشن‌هایی که تعداد کمتری پنل دارند، مناسب‌تر هستند.

با خدمات پارتیشن‌ بندی ما بیشتر آشنا شوید

گروهی که ما در اختیار داریم، با سال‌ها تجربه در تولید و نصب انواع پارتیشن‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی آماده خدمت رسانی هرچه بیشتر به صنعت‌گران، هنرمندان و هموطنان عزیزمان است. تخصص گروه ما، در زمینه تولید و نصب تابلوهای نمایشی، دیوارهای موقتی و پارتیشن‌بندی نمایشگاه‌ها و همایش‌ها است. پارتیشن‌هایی که گروه ما به سراسر کشور عرضه می‌کند، از برترین مواد تولید شده‌اند تا بهترین کیفیت و کارایی را در اختیار مشتری قرار دهند. تمهیداتی اندیشیده‌ایم که باعث شده با تمام قدرت از استحکام و ماندگاری طولانی مدت محصولاتمان اطمینان حاصل کنیم و بتوانیم طیف گسترده‌ای از محصولات را در ابعاد و اندازه‌های مختلف ارائه دهیم. اولین نصب پارتیشن‌ها به عهده تکنسین‌های گروه ماست که کار را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد. پنل‌های ما بطور یکپارچه در هم قفل می‌شوند و یک ساختار پایدار ایجاد می‌کنند. غرفه‌های نمایشگاهی موقت ما از مکانیزم در هم پیوسته برای مونتاژ و برچیدن آسان سازه‌ها، مناسب برای هر اندازه ساختمان یا فضای رویداد استفاده می‌کنند. دیوارهای موقت ما برای استفاده در مکان‌های نمایشگاهی و اماکن عمومی در هر دو رنگ سفید یا سیاه و سفید موجود است.

 

طراحی چشمگیر، مشتری بیشتر

از نظر روانشناسی، آنچه که چشم‌ها می‌بینند تأثیر بسزایی در تصمیم‌گیری مغز دارد. انسان بطور ذاتی به سمت جذابیت، تناسب، رنگبندی، طراحی چشم نواز و منحصربه‌فرد گرایش دارد. بالطبع افراد در نمایشگاه‌ها به سمت غرفه‌هایی با جذابیت بیشتر جلب می‌شوند، زیرا معمولا اینطور برداشت می‌شود که غرفه‌های خاص، محصولات برتر و با کیفیت بیشتری برای ارائه دارند. پس ترجیح می‌دهند اول از غرفه‌هایی که برایشان جذاب است دیدن کنند و چه بسا مشتری همان غرفه‌ها بشوند. قطعا در این راستا مؤفق‌ترین صاحبان سرمایه، کسانی هستند که علاوه‌بر تولید محصولات با کیفیت، به نحوه‌ی عرضه آن‌ها به مشتری هم توجه ویژه دارند. مکان و طراحی منحصربه‌فرد برای ارائه محصولات علاوه‌بر تأثیر بسزایی که در جذب مشتری و کمک به پیشی گرفتن در رقابت با سایر تولیدکنندگان دارد، می‌توان گفت تا حد زیادی نشان‌دهنده‌ی میزان اعتبار شرکت و یا کارخانه و ارزش و اعتباری که صاحبان آن‌ها برای محصولات خود و همچنین برای مشتری قائل هستند نیز می‌باشد. برای ایجاد این مهم، ما برترین طراحان را از سراسر کشور گردآوردیم تا بی‌نظیرترین طراحی‌ها را متناسب با محصولات و خواسته‌ی شما طی کوتاه‌ترین زمان در اختیارتان قرار دهیم.

فروش پارتیشن نمایشگاهی
فروش پارتیشن نمایشگاهی

همراهی با تجارت‌های نوپا

شرکت بزرگ اسپیس‌سازان، جهت حمایت و همراهی با افرادی که به تازگی وارد دنیای تولید و تجارت شده‌اند و می‌خواهند در نمایشگاه‌های بزرگ غرفه‌ای برای خود داشته باشند و همینطور هنرمندان و سایر افرادی که با داشتن کمترین سرمایه تمایل دارند کارهای خود را به نمایش بگذارند، به منظور ایجاد غرفه، راهروها و در کل تقسیم‌بندی فضاهای مورد نظر، اقدام به اجاره‌ی پارتیشن‌های نمایشگاهی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نموده است. تمام تلاش شرکت ما در این است که بتوانیم در معرفی و ارائه‌ی هرچه بهتر کالا، خدمات، محصولات و هنر شما عزیزان به مخاطبان، مشتریان و صنعت‌گران داخلی و خارجی نقش بسزایی داشته باشیم.

خرید پارتیشن یا اجاره؟

معمولا شرکت‌ها، کارخانه‌ها و یا صنعت‌گران قدرت‌مند که نامی آشنا و مطرح در زمینه‌های کاری خود دارند، هر ساله در نمایشگاه‌های بین‌المللی که دایر می‌شوند حضور خواهند داشت. علاوه‌براین، برخی از شرکت‌ها بطور سالیانه برای معرفی محصولات خود به مشتری‌های همیشگی و خاص خود و سایر شرکت‌ها و یا سرمایه‌گذاران، نمایشگاه‌های فصلی یا مناسبتی هم برگزار می‌کنند. پیشنهاد ما برای افرادی که این روند کاری را دنبال می‌کنند، قطعا خرید پارتیشن‌های نمایشگاهی است. با این کار در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌های شرکت یا کارخانه‌ی خود، می‌توانند فضای مورد نظر را با در نظر گرفتن مکان و حتی مشتری‌های خود به سبک‌های مختلف تقسیم‌بندی کنند. این گروه از سرمایه‌گذاران اگر پارتیشن‌هایی تهیه ‌کنند که دارای کیفیت و استحکام مناسب باشد، به راحتی می‌توانند سال‌ها بدون هیچ هزینه‌ی جانبی، از این پارتیشن‌ها استفاده کنند. چرا که این سازه‌ها به راحتی قابل استفاده مجدد هستند.

پارتیشن
پارتیشن

اما برای سایر صاحبان‌کار شرکت کننده در نمایشگاه‌ها، که تنها یک یا دو بار در سال محصولات خود را ارائه می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید، پارتیشن‌ها را به صورت اجاره بگیرند. زیرا مجبور نخواهند بود بعد از پایان کار پارتیشن‌ها را جمع آوری، حمل و نگهداری کنند. برای یک یا دو مرتبه استفاده در سال، خرید و نگهداری این دیوارهای موقت با توجه به فضایی که برای نگهداری اشغال می‌کنند، مقرون به صرفه نیست. لذا پیشنهاد می‌کنیم در صورتیکه نیاز و اجباری به خرید پارتیشن نیست، اجاره کردن را در اولویت قرار دهید.

برنامه‌های همیشگی ما

۱) بطور خاص فروش و اجاره پارتیشن‌های نمایشگاهی

۲) غرفه‌بندی نمایشگاه‌های تهران و شهرستان‌ها

۳) وقایع مهم صنعتی

۴) رویدادهای هنری

۵) غرفه‌های رأی‌گیری

۶) تغییر فضای ادارات

۷) پارتیشن بندی در مراکز بهداشتی و غیره.

اجاره پارتیشن
اجاره پارتیشن ارزان

شرکت اسپیس سازان با افتخار رضایت مشتری را در الویت کار خود قرار داده و آماده‌ی رقابت با محصولات سایر شرکت‌های داخلی و خارجی است و از شما عزیزان دعوت می‌کند با بازدید از وب سایت شرکت و آشنایی بیشتر با محصولات، سازه‌ها، انواع پنل‌ها و پارتیشن‌های با دوام، قابل حمل و مونتاژ سریع تولید شده توسط گروه تخصصی ما و بعد از مقایسه سازه‌های ما با محصولات سایر شرکت‌ها، برای خرید یا اجاره پارتیشن تصمیم بگیرید. به خود می‌بالیم که کیفیت ساخت و طراحی‌ پارتیشن‌ها بر عهده‌ی گروهی متشکل از خلاق‌ترین متخصصین شرکت قرار دارد و این امکان ایجاد شده که محصولی با بهترین کیفیت و قیمت و متناسب با نیاز روز تولید کنیم. قیمت محصولات نیز بسته به جنس مورد نظر تغییر می‌کند. مثلا در پنل‌ها ضد حریق به دلیل استفاده از مواد خاص غیرقابل اشتعال، که هزینه‌ی تولید بیشتری در پی خواهد داشت، موجب می‌شود این محصول قیمت بالاتری نسبت به پنل‌های جنس‌های دیگر داشت باشد.

اجاره پارتیشن نمایشگاهی
اجاره پارتیشن نمایشگاهی

ما آماده‌ی برعهده گرفتن هرگونه سفارش اعم از تولید، فروش و یا اجاره‌ی پارتیشن‌ نمایشگاهی، گالری‌های هنری و غیره با سفارش جنس و ابعاد مورد نظر شما هستیم. راه‌های ارتباط با ما در سایت قرار گرفته است. با توجه به حجم انبوه سفارشات، همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند. برای خرید و فروش پارتیشن نمایشگاهی و یا حتی اجاره پارتیشن، با یک سرچ ساده در اینترنت و یا اپلیکیشن های آگهی خرید و فروش اجناس می‌توانید محل هایی که این پارتیشن ها را دارند پیدا کنید و با پرس و جو در مورد قیمت و نوع مناسب نیازتان، جای مناسب برای تهیه ی این غرفه ها را انتخاب و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام اسپیس سازان مراجعه نمایید.

 
فروش پارتیشن نمایشگاهی
فروش پارتیشن نمایشگاهی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.