استند رول آپ

رول آپ rollup stand سازه ای است که به عنوان جایگاهی برای درج انواع و اقسام تبلیغات و اطلاع رسانی های عمومی استفاده می شود. همان طور که می دانید تبلیغات عضو مهمی در تمامی کسب و کار ها می باشد، به گونه ای که عرصه ی تبلیغات روز به روز گسترده تر و متنوع تر از قبل می شود و افراد از سازه ها و راه و روش های گوناگونی برای تبلیغ فعالیت های خود استفاده می کنند. رول آپ ها یکی از سازه هایی هستند که در راستای این هدف طراحی و تولید شده اند. با توجه به ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی که این سازه های کاربردی دارند، در حال حاضر از تقاضا بسیار بالا و قابل توجهی در جامعه برخوردارند، از این رو راه و روش های متعددی برای فروش این سازه به وجود آمده است.

استند رول آپ

لازم است بدانید به طور کلی این کالاها دارای پایه‌هایی از جنس آلومینیوم هستنـد، از این رو به آن‌ها رول آپ آلومینیومی نیز گفته می‌شود. رول آپ آلومینیــومی را می‌توان در دسته‌های متعددی طبقه بندی کرد که تولید کننده‌ها با توجه به نوع نیاز جامعه، آن‌ها را طراحی و تولید کرده‌اند.

این سازه های پر کاربرد دارای انواع بسیار زیادی هستند که با توجه به پارامتر های گوناگونی طراحی و تولید شده اند، لذا هر نوع از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند.

رول آپ

لازم به ذکر است این سازه های کاربردی با نام استند رول آپ هم شناخته می شوند، لذا به صورت ایستاده طراحی شده اند. استند رول آپ ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که دارای قسمت مخصوصی برای درج انواع و اقسام بنر های تبلیغاتی و اطلاع رسانی هستند. افراد با درج بنر مورد نظر خود بر روی قسمت مخصوص استند رول آپ می توانند هدف تبلیغاتی خود را در معرض دید عموم بگذارند، چرا که هدف اصلی فرایند تبلیغات معرفی فعالیت و یا محصول مورد نظر به مردم جامعه است. گفتنی است این کالا ها با توجه به ویژگی هایی که دارند توانسته اند در راستای فرایند تبلیغات و اطلاع رسانی به نحو احسن عمل کنند و تاثیر مثبت و چشمگیر خود را این فرایند به اثبات برسانند، از این رو روز به روز به کاربرد های آن ها اضافه می شود.

از جمله متداول ترین کاربرد هایی که انواع و اقسام رول آپ ها با هدف تبلیغات و اطلاع رسانی دارند، مواردی هستند همچون مورد های پایین:

رول آپ

  • استفاده در انواع نمایشگاه ها
  • همایش ها
  • سخنرانی ها
  • فروشگاه ها
  • و موارد بسیار زیاد دیگری از این قبیل مورد های مذکور.

رول آپ ۱۶۰×۶۰

استند رول ۱۶۰در ۶۰

رول آپ ۲۰۰×۸۰

استند رول ۲۰۰در ۸۰

رول آپ ۲۰۰×۸۵

استند رول ۲۰۰در ۸۵

رول آپ ۲۰۰×۱۰۰

استند رول ۲۰۰در ۱۰۰

رول آپ ۲۰۰×۱۲۰

استند رول ۲۰۰در ۱۲۰

رول آپ ۲۰۰×۱۵۰

استند رول ۲۰۰در ۱۵۰

انواع رول آپ ها

لازم است بدانید به طور کلی این کالا ها دارای پایه هایی از جنس آلومینیوم هستند، از این رو به آن ها رول آپ آلومینیومی نیز گفته می شود. رول آپ آلومینیومی را می توان در دسته های متعددی طبقه بندی کرد که تولید کننده ها با توجه به نوع نیاز جامعه، آن ها را طراحی و تولید کرده اند.

در ادامه به برخی از انواع آن ها و ویژگی های هر کدام اشاره کرده ایم که لازم است پیش از هر اقدامی برای خرید از این موارد مطلع شوید:

  • انواع رول آپ از نظر حرکت: از نظر حرکتی در دو دسته ی مختلف رول آپ آلومینیومی ثابت و گردان یا چرخشی تقسیم بندی می شوند. همان طور که واضح است نوع اول از این سازه ها به صورت ثابت و در یک جا می ایستند، اما نوع دوم به واسطه ی موتوری که در آن ها تعبیه شده است به صورت چرخشی و به طور مداوم در حال حرکت هستند.
  • انواع رول آپ های یک طرفه و دو طرفه: در سازه های یک طرفه امکان نصب بنر فقط در یک طرف وجود دارد، در حالی که در رول آپ ها دو طرفه می توان بنر را به در هر دو سمت سازه نصب کرد؛ مدل دوطرفه را می توان در بخش هایی گذاشت که از جلو و هم از قسمت پشت در معرض دید مخاطب است.
  • انواع رول آپ های زمینی و آویزان: این سازه ها عمدتاً به صورت زمینی و ایستاده طراحی و تولید می شوند اما دارای مدل هایی تحت عنوان مدل آویز هم هستند که به صورت آویزان و از سقف نصب می شوند.
  • انواع رول آپ از نظر اندازه ی بنر: از آن جا که بنر های تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند، می بایست رول آپ مورد استفاده برای آن ها نیز به اندازه ی بنر مربوطه باشد. به همین دلیل تولید کننده ها این کالا های پر طرفدار آن ها را در انواع و اقسام اندازه هایی از قبیل رول آپ ۲۰۰در ۸۵، رول آپ ۲۰۰در ۱۲۰، رول آپ ۱۶۰*۶۰ طراحی و تولید می کنند.
  • و ‌…

رول آپ rollup stand

لازم است بدانید تقاضا کننده ها می توانند بنا به درخواست خود هر نوعی از این سازه ها را خریداری کنند، چرا که هر مدلی از رول آپ درجه ۱ اعم از رول آپ یک طرفه چرخشی، دو طرفه چرخشی، یک و دو طرفه ی ثابت، آویزان دو طرفه و یک طرفه، رول آپ مشکی، رول آپ آزمایشگاهی و موارد بسیار زیاد دیگری در هر ابعاد و اندازه ای در انواع بازار های خرید و فروش سازه های تبلیغاتی و نمایشگاهی وجود دارند.

یکی از حائز اهمیت ترین نکاتی که پیش از انتخاب نوع رول آپ و خرید آن باید توجه داشته باشید، تهیه ی بنر مربوطه قبل از خرید است. لذا با در دست داشتن بنر خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

استند رول آپ

مزایای استفاده از استند رول آپ

اگر کمی به جست و جو بپردازید و در مورد سازه های نمایشگاهی و تبلیغاتی اطلاعات جمع آوری کنید با نمونه های بسیار متنوعی رو به رو خواهید شده که هدف از تولید همه ی آن ها اطلاع رسانی تبلیغاتی است. جالب است بدانید رول آپ تبلیغاتی از تقاضا کنندگان به مراتب بیشتری از نمونه های مشابه خود دارد، چرا که از مزایا و خصوصیات به نسبت بیشتر و بهتری از آن ها برخوردار است.

حال سوال این جاست رول آپ تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارد که منجر به جذب تقاضا کنندگان زیاد به خود شده است؟ از این رو می خواهیم در ادامه برخی از وسوسه انگیز ترین و بارز ترین مزیت های انواع مختلف این سازه های تبلیغاتی را بیاوریم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

رول آپ

  • دامنه ی کاربرد های این سازه بسیار بیشتر و متعدد تر از دیگر سازه های تبلیغاتی است، به نحوی که استفاده از آن صرفاً محدود به تبلیغ نیست، لذا از آن برای معرفی بخش های مختلفی در ادارات، جلسات، ساختمان ها و غیره استفاده می شود.
  • یکی مورد توجه ترین ویژگی های انواع گوناگون این سازه های نمایشگاهی قابلیت نصب ساده و آسان آن است، به نحوی که فرایند نصب بنر روی صفحه ی رول آپ مربوطه به سرعت و در کم ترین زمان ممکن انجام می گیرد. گفتنیست نه تنها نصب آن بلکه فرایند جمع آوری اش نیست پر سرعت و فاقد پیچیدگی های اضافه است.
  • یکی از پارامتر های مد نظر هر خریداری در خرید هر کالایی قیمت کالا است. در این رابطه لازم است بدانید رول آپ ها به خصوص رول آپ ایرانی در مقایسه با نمونه کالا های مشابه موجود در بازار که دارای کاربردی شبیه به هم هستند، بسیار ارزان تر و کاملاً مقرون به صرفه تر است. در واقع امکان خرید این سازه ی کاربردی برای هر قشری از جامعه امکان پذیر می باشد.
  • پر واضح است که هدف از فرایند تبلیغات جلب توجه مخاطب است. گفتنیست این سازه ها نیز قابلیت مطلوبی در جلب توجه مخاطب دارند و همواره در معرض دید افراد هستند.
  • چاپ رول آپ دارای سرعت بسیار کمی است به صورتی که پس از درخواست چاپ رول آپ مد نظرتان می توانید در کوتاه ترین فاصله ی زمانی سازه را تحویل بگیرید.
  • بهتر است بدانید اگر استفاده از این سازه به درستی و مطابق با فرایند نصبی اصولی انجام شود، به شرطی که دارای کیفیت مطلوبی باشد دارای دوامی طولانی خواهد بود. به عبارت دیگر در صورت استفاده ی صحیح می توانید از وجود آن بار ها و به دفعات بهره مند شده و مورد استفاده قرار دهید.
  • و غیره.
استند رول آپ

انواع و اقسام روش های فروش رول آپ

به علت تقاضای بالایی که این کالا در جامعه به خود اختصاص داده است، فروشندگان بسیار زیادی وارد این حوزه شده اند که منجر شده روش های متعددی در اختیار تقاضا کنندگان قرار بگیرد. از این رو تقاضا کنندگان می توانند بدون دردسر و به راحتی از طریق مناسب ترین روش به خرید کالای مورد نظر خود بپردازند.

در ادامه برخی از روش های فروش رول آپ را معرفی کرده ایم که می توانید با توجه به شرایط خود از طریق یکی از آن ها اقدام به خرید کنید:

رول آپ

  • فروش رول آپ در اپلیکیشن های فروش اینترنتی که قابل نصب در انواع تلفن های همراه هستند.
  • فروش از طریق انواع فروشگاه و مراکز فروش موجود در سطح شهر ها.
  • از دیگر روش های فروش اینترنتی، بهره مندی از انواع وب گاه های اینترنتی است؛ به گونه ای که متقاضیان می توانند به راحتی وب سایت های فروش اینترنتی رول آپ را پیدا کرده و اقدام کنند.
  • خرید از نمایندگی های فروش انواع برند های تولید کننده مثل نمایندگی های فروش رول آپ ایرانی و …
  • و موارد بسیار متعدد دیگر.

لازم است بگوییم اقدام از طریق روش های فروش اینترنتی مزایای بیشتری را شامل حال خریداران می کنند، زیرا علاوه بر این که این روش از خرید مستلزم صرف زمان و پرداخت بهای کمتری است، از طریق آن انواع رول آپ درجه ۱ در مدل های گوناگونی اعم از رول آپ ۱۶۰*۶۰،رول آپ ۲۰۰در ۸۵، رول آپ ۲۰۰در ۱۲۰، رول آپ مشکی، رول آپ آزمایشگاهی، رول آپ ایرانی، خارجی و … به مشتری ها ارائه می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.