اسپیس فریم چیست؟

سازه های اسپیس فریم (space frame) فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اسپیس فریم یا به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با ترکیب اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم میباشد. برای پاسخ به سئوال اسپیس فریم چیست متن پایین را مطالعه نمایید.

ویدیو مراحل تولید اسپیس فریم

اسپیس فریم با داشتن مزیت های فوق العاده توانسته است به یک جایگزین بسیار عالی در سال های اخیر در ساخت انواع مختلف از غرفه های نمایشگاهی باشد در ادامه سعی داریم اطلاعات مهمی در مورد فروش انواع مختلف از اسپیس فریم و البته اجاره ی این محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امروزه بسیاری از غرفه های نمایشگاهی و تبلیغاتی از این نوع محصولات برای طراحی استفاده می کنند . وجود اسپیس فریم به ما فرصت می دهد تا بتوانیم به راحتی طرح های دلخواه را در دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی یا به عبارت دیگر در غرفه سازی در نظر بگیریم. 

به غیر از غرفه سازی اسپیس فریم در  ساخت ایستگاه صلواتی، موکب، قاب بنر، سوله و سالن کاربرد دارد.

در نظر گرفتن برخی از نکات خاص در خرید و یا اجاره ی این محصولات می تواند غرفه سازی هزینه های پرداخت شده برای این مورد را به طور ویژه تحت شعاع قرار دهد. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم به مزیت و معایب اجاره و البته خرید این محصولات به طور کلی بپردازیم با ما همراه باشید.

اسپیس فریم

اسپیس فریم : اسپیس تبلیغاتی

غرفه‌های تبلیغاتی در سال‌های اخیر توجه بسیار زیادی را به سوی خود جلب کرده است به همین دلیل در سراسر جهان به طور ویژه شاهد برگزاری انواع مختلف از غرفه‌های تبلیغاتی‌ هستیم. بهره‌مندی از این نوع از غرفه های نمایشگاهی به ما فرصت می دهد تا بتوانیم به راحتی کسب و کار خود را معرفی کنیم و هم به مشتری های  بالقوه ی خود دسترسی داشته باشیم و هم به گونه ای ایده های مطلوب تری را از طریق فیدبک های انجام شده برای پیشرفت کسب و کار خود به دست آوریم.

اسپیس تبلیغاتی نیز به مراتب توانسته است در بازار جایگاه ویژه ای را به دست آورد زیرا این نوع از محصولات ابزارهای مهمی در اختیار معماران است که به آنها فرصت میدهد طرح های گوناگونی را برای ایجاد شیک ترین غرفه های نمایشگاهی و تبلیغاتی در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است که اگر امروزه بسیاری از افراد به طور اختصاصی در زمینه غرفه سازی فعالیت دارد به گونه ای که می توانید هماهنگی های لازم برای دسترسی به یک غرفه ی تبلیغاتی برای کسب و کار خود در اولویت قرار دهید.

را مد نظر قرار داد. توجه کنید برخی از سودجویان در بازار با ارائه ی محصولات بی کیفیت اسپیس فریم قصد فریب خریداران را دارند بدون تردید محصولات کپی و یا تقلبی مزیت و کیفیت یاد شد را نخواهد داشت برای این منظور در خرید حتما تولیدی های معتبر را هدف قرار دهید تا از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشید. مفتخر آن هستیم در همه ی این سال ها توانسته ایم کیفیت عالی را در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم. با اطمینان کامل می توانیم انواع مختلف از اسپیس فریم ها را سفارش داده و از کارای انها بهره مند باشید.

خاموت اسپیس

اسپیس فریم در معماری

اگر چه کاربرد اصلی استفاده از اسپیس فریم  در تهیه ی غرفه های نمایشگاهی است ولی در سال های اخیر شاهد استفاده از آنها برای طراحی مختلف توسط معماران هستیم . ایم محصولات به دلیل آنکه به طور دلخواه قابل افزایش و یا کاهش هستند و استفاده از آنها به ما فرصت می دهد تا بتوانیم به طرح های مختلفی دسترسی داشته باشیم می تواند در سال های آتی نیز جایگاه ویژه ای در معماری به دست آورند. اسپیس فریم ها طرح های مختلفی دارند و در صورتی که طرح خاصی مد نظر شما باشد می توانید با تولیدی در ارتباط بوده و سفارش خود را برای تهیه ی اسپیس فریم مورد نظر نهایی کنید.در نظر داشته باشید قبل از خرید و البته نهایی کردن سفارش خود نیز سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات آن به دست آورید. همکاران ما در بخش فروش در نظر دارند مشخصات کامل را قبل از فروش در اختیار شما قرار دهند به گونه ای که باید نوع اسپیس فریم سفارش داده شده باید با تجهیزات موجود هماهنگی و سازگاری کافی داشته باشد.  خدمات نصب انواع مختلف از اسپیس فریم نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

اگر چه گزینه ی اجاره ی اسپیس فریم می تواند یگ تیده ی مطلوبی برای بسیاری از موارد در نظر گرفته شود ولی اگر غرفه ی نمایشگاهی یاد شده به مدت زمان طولانی قرار است مورد استفاده قرار گیرد در این صورت هزینه ای که برای اجاره این محصولات صرف می شود می تواند تقریبا با هزینه ی خرید آنها یکسان در نظر گرفته شود. ما با ارائه ی مرغوب ترین محصولات اسپیس در خدمت شما عزیزان هستیم همین اکنون می توانید با استفاده از شماره های موجود در صفحه ی اصلی وب سایتمان با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. گزینه ی سفارش آنلاین و تلفنی نیز برای شما فعال می باشد. اگر چه این نوع محصولات توسط فروشندگان و البته تولیدی های مختلف به فروش اسپیس می رسد ولی حتما تولیدی های معتبر را هدف قرار دهید زیرا متاسفانه سودجویان بسیاری سعی در فروش محصولات نامرغوب خود دارند آنها با ارائه ی قیمت پایین تر از قیمت استاندارد موجود در بازار قصد فریب افراد را داشت و دارند. زمانی که محصولی به قیمت بسیار کمتر از قیمت استاندارد به فروش می رسد حتما به کیفیت آن مشکوک باشید.

اجاره اسپیس نمایشگاهی  در مقابل خرید این محصولات می تواند مزیت های ویژه ای داشته باشد از جمله :

اگر برای اولین بار قصد ساخت و طراحی غرفه ی نمایشگاهی را دارید پیشنهاد ما این است که اجاره ی این محصولات را می توانید در اولویت خود قرار دهید از سوی دیگر اگر به طور پیوسته در غرفه‌سازی فعالیت دارید برای اینکه به تنوع وسیعی از این محصولات دسترسی داشته باشید می توانید به راحتی با اجاره‌ی آنها در هر مرحله از غرفه‌ ســازی انواع مختلف آنها را انتخاب کنید

اسپیس فریم آبکاری

را انتخاب کنید. برای افرادی که هزینه ی کافی برای خرید انواع مختلف از اسپیس ها را ندارد نیز گزینه ی اجاره بسیار مطلوب تر خواهد بود. اجاره ی این محصولات نیازمند در نظر گرفتن برخی از شرایط می باشد به گونه ای که مه ی انواع ان به صورت تست شده به شما تحویل داده می شود و به صورت تست شده از شما دریافت می گردد و در صورت به وجود  آمدن هرگونه مشکل شما مسئول خواهید بود. برای این منظور اگر تجربه ی کافی در نصب و راه اندازی آنها را ندارید می توانید از خدمات نصب این محصولات نیز بهره مند باشید.

قیمت این محصولات با در نظر گرفتن انواع آنها و البته سایز و اندازه ی درخواستی می تواند متغیر باشد برای کسب اطلاعات کامل دراین زمینه می توانید به صفحه ی نخست وب سایتمان مراجعه کنید و البته همکاران ما در بخش فروش نیز توضیحات کامل در مورد قیمت به روز انواع اسپیس ها در اختیار شماقرار خواهند داد. انواع مختلف از این محصولات معمولا به همراه ابزارهای مورد نیاز برای نصب به فروش می رسد توصیه ما این است حتما ابزارهای لازم برای نصب را نیز در زمان سفارش اسپیس خریداری کنید  تا در مراحل بعدی نگران سازگاری این محصولات نباشید.

داربست به کار رفته در ساخت غرفه های نمایشگاهی وسیله ای است به صورت اسکلت مانند که به ما اجازه می دهد بتوانیم استیج و فضاهای مختلف در داخل غرفه های نمایشگاهی را طراحی کنیم. استفاده از اسپیس فریم به عنوان داربست نمایشگاهی می توان یک گزینه ی مطلوب باشد زیرا مقاومت بالایی دارد و البته انعطاف پذیری آنها نیز به مراتب بیشتر است. از سوی دیگر توجه کنید اگر این محصولات به طور مطلوب نصب نگردد می تواند به سارت های مالی و البته جانی جبران ناپذیری منجر گردد برای این منظور در سفارش و خرید انواع مختلف آنها اگر تجربه ی کافی در نصب و راه اندازی را ندارید حتما درخواست بهره‌مندی از خدمات نصب را داشته باشید. هزینه ای که برای این منظور صرف خواهد شد بسیار مقرون به صرفه است ولی در عوض مطمئن خواهید بود که مقاومت کافی فراهم است. دیگر زمان آن رسیده است با استفاده از انواع مختلف از غرفه های تبلیغاتی و نمایشگاهی گام مهمی در راستای پیشرفت کسب و کار خود بردارید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات و قیمت انواع مختلف از داربست نمایشگاهی را می توانید در صفحه ی اصلی وب سایتمان به دست آورید و حتی به صورت تلفنی ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

اسپیس فریم هابه وسیله بست اسپیس به یکدیگر متصل و نصب می گردند و شکل و سازه محکم و زیبایی را خلق مکنند و به واسطه شکل و ساختار هندسی که دارند وزن خود را در جهات مختلف به زمین وارد می سازند و این امر باعث استحکام اسپیس فریم ها می گردد و برای ساخت انواع فضا ها از قبیل سالن ،غرفه ،تابلو بنر و غیره مناسب میباشد.امیدواریم توانسته باشیم پاسخ مناسبی به اسپیس فریم چیست خدمتتان داده باشیم.

اسپیس با قابلیت هندسی که دارا میباشد قادر به ساخت انواع غرفه نمایشگاهی میباشد. از اسپیس فریم میتوان استیج نیز ساخت.

اسپیس فریم اجاره ای در هر متراژی موجود میباشدبرای کسب اطلاع از ابعاد اسپیس فریم به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

طاق رومی

طراحی و اجرای طاق رومی

یکی دیگر از کاربردهای سازه اسپیس فریم، طراحی و اجرای طاق رومی در مراسمات نامزدی و عروسی میباشد. ساخت سازه های تالار توسط اسپیس در کمترین زمان.

برای فروش و اجاره طاق رومی و قیمت اسپیس لطفا با شماره ۶۵۴۱۳۶۷۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

طاق نصرت چیست

طاق نصرت یا همان طاق پیروزی

طاق نصرت در ایران به عنوان یک نماد فرهنگی و معنوی برای اعیاد و جشن ‌ها استفاده می‌ شود. این سازه معمولا به عنوان دروازه ورودی محل‌ های مختلف یا جشن ‌های مذهبی قرار می‌ گیرد. طاق نصرت با طراحی‌ های زیبا و تزیین ‌های خاص به محیط یک جشن یا مراسم، جلوه ‌ای خاص می ‌بخشد. بنابراین از اسپیس فریم برای ساخت طاق نصرت به دلیل ساختار قوی و انعطاف‌پذیر آن، استفاده می کنند.

طاق نصرت

طاق نصرت یا همان طاق پیروزی میباشد. که جلوه ای از نماد پیروزی میباشد. در قدیم به تاق نصرت خوازه‌بستن نیز میگفتند که در زمان پیروزی از آن استفاده میگردید تا لشگر پیروز از زیر آن عبور کند این ساز میتواند به حالتهای مختلفی بسته شود. طاق نصرت دارای انواع جنسی اعم از موار زیر باشد:

طاق نصرت

با به کارگیری اسپیس نمایشگاهی میتوان طاق نصرت های زیبایی را ایجاد نمود.طاق نصرت یک سازه نمادین میباشد. از طاق نصرت میتوان در مراسم های مختلف استفاده نمود. یکی از موارد استفاده از طاق نصرت در مراسم مناسبت های جشن میباشد که در این مراسم طاق نصرت به منزله ورودی به محل محسوب میگردد و روی طاق نصرت به صورتهای مختلفی تزیین و مزین میگردد و طاق نصرت جلوه ای زیبا پیدا میکند.

در صنایع اسپیس سازان انواع طاق نصرت به حالتهای فروش و اجاره موجود میباشد.

در کشور ما طاق نصرت در ایام شعبانیه در شهر های مختلف بسیار دیده میشود.

با توجه به مطالب فوق امیدوارم به سوال اسپیس فریم چیست جواب خوبی داده باشم.

لطفا جهت مشاوره یا سفارش سازه اسپیس فریم با شماره تلفن ۶۵۴۱۳۶۷۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

اسپیس فریم در دنیای معماری و مهندسی ساختمان

در دنیای معماری و مهندسی ساختمان، فناوری و مواد جدیدی به سرعت وارد عرصه می‌ شوند تا به طراحان و مهندسان امکانات و ابزار هایی جدید برای ایجاد سازه‌ های بی ‌نظیر و نوآورانه بدهند. یکی از این فناوری ‌های مهم و پرکاربرد که به تازگی توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است، اسپیس فریم (Space Frame) است. اسپیس فریم به عنوان یک نوع سازه سبک و فلزی با طراحی سه بعدی و شبکه‌ ای، امکانات منحصر به فردی را برای ساختمان ‌سازان، معماران و مهندسان فراهم می‌ کند.

به نظر شما اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟ اسپیس فریم (Space Frame) یک نوع سازه سبک و فلزی است که از اجزاء هندسی منظمی تشکیل شده و به صورت شبکه‌ های سه بعدی با هم اتصال داده می ‌شود. طراحی این سازه مهندسی، از طیف گسترده ‌ای از اشکال هندسی بهره می ‌برد و بسیار سبک و مقاوم به نظر می ‌آید. این تکنولوژی ابزاری موثر در بهبود کارایی سازه ‌ها و افزایش فضای آزاد در ساختمان ‌ها محسوب می شود.

برای آن که متوجه شوید کاربرد اسپیس فریم چیست تا پایان این محتوا با ما همراه باشید تا با این سازه بی نظیر و فوق العاده آشنا شوید.

انواع اسپیس فریم

آیا می دانید که انواع مختلف اسپیس فریم چیست و بر چه اساسی دسته بندی می شوند؟ انواع اسپیس فریم ‌ها بر اساس معیار های مختلفی می‌ توانند دسته ‌بندی شوند. معیار های اصلی در دسته ‌بندی اسپیس فریم ‌ها عبارتند از:

بر اساس شکل و ابعاد:

هر یک از انواع اسپیس فریم ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند و بسته به نیاز ها و شرایط مورد نیاز پروژه، انتخاب می ‌شوند.

نحوه جوشCO2 اسپیس فریم

برای ایجاد اتصال در اسپیس فریم‌ ها از جوش CO2 استفاده می کنند. در این روش، گاز CO2 به عنوان محیط محافظتی در نقاط جوشکاری به کار می ‌رود. با اعمال جریان برقی بین دو سیم جوش و جابجایی آن ها به تدریج در طول اجزاء فلزی، نقطه اتصال جوش دائمی ایجاد می ‌شود. CO2 علاوه بر ایجاد اتصال قوی، کیفیت جوشکاری را بهبود می ‌بخشد. از این روش جهت ساخت اسپیس فریم ‌ها به خوبی استفاده می ‌شود و نتیجه جوشکاری بسیار مقاوم خواهد بود.

اسپیس فریم
مراحل آبکاری اسپیس فریم ، اسپیس

مراحل آبکاری اسپیس فریم

اکنون بهتر است به این مطلب اشاره کنیم که مراحل آبکاری اسپیس فریم چیست و شامل چند مرحله اصلی می باشد. ابتدا، اسپیس فریم درون یک حوضچه یا حمام گالوانیزه ای قرار می ‌گیرد که دارای روکش فلزی است. سپس دو تسمه از جنس مس به وسیله‌ی آند و کاتد درون وان قرار می دهند. فرآیند آبکاری با غوطه وری اسپیس فریم در محلول حاوی سیانور یا اسید آغاز می ‌شود. در این مرحله، انجام عملیات گالوانیزه کردن سطح صورت می ‌گیرد که به تشکیل لایه گالوانیزه بر روی اسپیس فریم منجر می گردد. در نهایت اسپیس فریم از حمام خارج شده و پس از مدتی خشک می شود.

کاربرد اسپیس فریم در غرفه سازی

کاربرد اسپیس فریم در غرفه‌ سازی به این صورت است که این سازه های فلزی معمولا به عنوان پایه‌ های فضای باز برای طراحی و ساخت غرفه ‌ها و استند های نمایشگاهی استفاده می‌ شوند. اسپیس فریم، با ساختار مشبک و مقاوم، امکان ایجاد غرفه ‌هایی باز و جذاب را فراهم می‌ کند که در نمایشگاه‌ ها و رویداد های مختلف برای نمایش و تبلیغ محصولات و خدمات به کار می ‌روند. این ساختار، به علت استحکام و زیبایی خود، از انعطاف پذیری بالایی در طراحی غرفه ‌ها برخوردار هستند.

خاموت اسپیس چیست

خاموت اسپیس، ماده ‌ای است که به عنوان مهمترین عنصر در ساخت اسپیس فریم یا سازه‌ های فلزی مشابه به کار می‌ رود. این ماده به صورت مفتول یا لوله در سازه‌ ها استفاده می ‌شود و نقش اصلی در ایجاد مقاومت و استحکام سازه دارد. خاموت مفتول معمولا از جنس فولاد یا آلومینیوم تولید می ‌شود و توانایی مقاومت در برابر بار های مختلف و عوامل محیطی را خواهد داشت. به عنوان یک عنصر کلیدی در اسپیس فریم و سازه ‌های مشابه، خاموت اسپیس نقش مهمی را ایفا می‌ کند.

طاق نصرت بهتر است یا طاق رومی

انتخاب میان طاق نصرت و طاق رومی بستگی به نوع مراسم و سلیقه شما دارد. اجرای طاق نصرت توسط اسپیس فریم، برای آن دسته از افرادی مناسب است که بیشتر طرفدار سبک مدرن هستند، اما اگر شما به طرح های سنتی علاقه بیشتری دارید، می توانید از طاق رومی استفاده کنید. بنابراین، انتخاب بین این دو به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین، باید به نوع مراسم و مکان استفاده از آن توجه داشته باشید.

طاق نصرت اسپیس

اسپیس کرو منحنی چیست

اسپیس کرو منحنی یک نوع اسپیس فریم است که قبل از ساخت تحت فشار و حرارت قرار داده شده و منحنی شکل است. این نوع اسپیس فریم به عنوان یک قاب برای نصب بنر ها، تابلو ها و تبلیغات در رویداد ها یا فضا های تجاری و حتی در صنعت سوله سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به دلیل فرم خاصی که دارد، نمای زیبایی را ایجاد می ‌کند.

لوله اسپیس فریم

لوله اسپیس فریم چیست

لوله اسپیس فریم، یک نوع لوله فلزی است که به لوله مبلی 1/16 معروف هستند که به منظور ساخت اسپیس فریم ‌ها و سازه‌ های فلزی مشابه استفاده می ‌شود. این لوله‌ ها معمولا از فلزاتی مانند آهن یا آلومینیوم ساخته می ‌شوند و از جنس مقاومی برخوردار هستند. از آنجا که اسپیس فریم ‌ها باید سبک و در عین حال مقاوم باشند، لوله‌ های اسپیس فریم معمولا دیواره‌ های نسبتا نازک و هندسی خاصی دارند. این لوله‌ ها به منظور ایجاد انواع سازه‌ های فلزی مانند طاق نصرت، ایستگاه‌ های صلواتی، غرفه ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند و به عنوان مهمترین عنصر سازه، سبک و مقاوم ساخته می ‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره، خرید و فروش اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.

Print
WhatsApp
Telegram