فروش قفل اسپیس فریم نمایشگاهی

فروش بست اسپیس فریم

فروش بست اسپیس فریم توسط اسپیس سازان

برای اتصال اسپیس فریم‌ها به یکدیگر از بست اسپیس استفاده می‌شود. این بست‌ها به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که به راحتی قطعه‌های اسپیس فریم را به هم متصل می کنند و سازه‌های زیبا و مستحکمی را به وجود می‌آورند. کار کردن با بست‌ اسپیس بسیار آسان است و نیاز به ابزارهای پیشرفته‌ای ندارد. شرکت اسپیس سازان به عنوان بزرگترین مرکز فروش بست اسپیس، فروش اتصالات اسپیس فریم یا قفل اسپیس را همراه با پیچ و مهره عرضه می‌کند.

هنگام خرید بست اسپیس توجه داشته باشید، شماره پیچ برای قفل ۶ *۴۰ تمام رزوه آلنی می باشد. به دلیل مقاومت زیاد پیچ آلنی در مقابل خوردگی، در نصب گیره از این پیچ استفاده می‌شود. برای بستن قفل بست اسپیس، آلن شماره 5 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفل اسپیس یا بست پروانه ای
قفل اسپیس یا بست پروانه ای

نحوه خرید بست اسپیس از شرکت اسپیس سازان

یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده بست اسپیس در کشور شرکت صنعتی اسپیس سازان است. این شرکت با داشتن کارخانه تولید اسپیس و اتصالات مربوط به آن و حذف واسطه‌ها بست اسپیس را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. قیمت فروش بست اسپیس فریم در تهران و کرج به دلیل کم تر بودن هزینه‌های مربوط به حمل و نقل مناسب تر از شهرستان‌ها است. اسپیس در ساخت غرفه نمایشگاهی، سوله و سالن، ایستگاه صلواتی، موکب و قاب بنر کاربرد دارد.

برای خرید‌ بست‌ اسپیس کافی است با شرکت اسپیس‌سازان تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید، اطلاعاتی در مورد قیمت بست اسپیس فریم و نحوه خرید آن کسب نمایید. در شرکت تولیدی و صنعتی اسپیس سازان خرید و فروش بست اسپیس و اتصالات مربوط به آن به صورت عمده و خرد انجام می‌شود.

بست اسپیس فریم نمایشگاهی

واژه اسپیس Space به معنای فضا یا فضایی است و اسپیس فریم‌ها به یک ساختار فضایی شباهت دارند. اجزای مختلف اسپیس فریم‌ها با متصل شدن به هم، انتقال دهنده نیروهای محوری هستند. سازه‌های اسپیس فریم شامل واحد های از پیش ساخته شده هستند که قسمت‌های مجزای آن به وسیله انواع اتصال دهنده‌ها به هم وصل می‌شود. همان طور که پیش‌تر گفته شد، اسپیس فریم‌ها با استفاده از بست اسپیس به یکدیگر وصل می‌شوند. بست سازه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای نصب اسپیس فریم استفاده نمایید.

مشخصات بست اسپیس و اتصالات اسپیس فریم

ورق بست اسپیس از با ضخامت ۳ میلیمتر ساخته شده است. این ضخامت باعث استقامت و تقویت بالای بست اسپیس فریم می‌شود. برای اتصال بست اسپیس از پیچ آلن ۶ و مهره ۶ استفاده می‌شود، برای جلوگیری از زنگ‌زدن قفل‌ها آن‌ها را به روش گالوانیزه آبکاری می‌کنند. آبکاری گیره باعث افزایش طول عمر قفل داربست اسپیس می‌شود و از پوسیدگی آن جلوگیری می‌کند. برای اتصال اسپیس فریم‌ها در هر نقطه به 2 عدد بست اسپیس نیاز دارید. برای بستن پیچ اسپیس حتماً از آچار اسپیس استفاده کنید، زیرا استفاده از آچار مخصوص نصب اسپیس را راحت‌تر خواهد کرد.

برای محاسبه تعداد اتصال مورد نیاز برای پروژه خود می‌توانید، تعداد شاخه‌های مورد نیاز جهت نصب را در عدد ۳ ضرب نمایید. با انجام این کار تعداد قفل‌های مورد نیاز برای پروژه به دست می‌آید. با این روش به راحتی می‌توانید، قیمت ادوات نصب را محاسبه نمایید.

ویژگی منحصر به فرد اتصالات شرکت اسپیس سازان

در صورتی که اسپیس فریم را از شرکت اسپیس سازان اجاره نمایید، نیاز به خرید بست اسپیس فریم یا گیره اسپیس نخواهید داشت. بست اسپیس یا گیره اسپیس موجب اتصال اسپیس فریم‌ها به یکدیگر می‌شود. بست‌های اسپیس تولیدی شرکت اسپیس سازان دارای کنیک است که باعث بسته شدن آسان قفل می‌شود. کنیک طراحی شده در قفل فرایند نصب را آسان کرده است، طوری که هنگام نصب، مهره به صورت ثابت قرار می‌گیرد. کنیک بست باعث سرعت نصب و استحکام قفل هنگام نصب اسپیس می‌شود. در زمان چک کردن قیمت‌ها دقت داشته باشید که قیمت گیره اسپیس فریم به صورت جفتی می‌باشد.

فروش بست اسپیس فریم

انواع بست و اتصالات اسپیس فریم

اتصالاتی که تا چند سال قبل برای وصل کردن اسپیس فریم‌ها استفاده می‌شد، از نوع قفل گوی بود، اما در حال حاضر اتصالات اسپیس فریم تنها به صورت پروانه‌ای تولید می‌شوند. استفاده از قفل گوی برای اتصال سازه‌های اسپیس فریم چندان راحت نبود به همین دلیل در حاضر این نوع قفل برای اتصالات اسپیس تولید نمی‌شود و دیگر هیچ نصابی تمایل استفاده از آن را ندارد. یکی دیگر از دلایل منسوخ شدن استفاده از گیره گوی قیمت تولید بسیار بالای آن بود.

بست اسپیس با نام‌های دیگری مانند اتصال اسپیس فریم یا قفل اسپیس فریم نیز شناخته می‌شود. به این دلیل به بست اسپیس اتصال اسپیس می‌گویند که این اتصال، اسپیس فریم‌ها را به هم وصل می‌کند و سازه‌های زیبا و فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کند. هزینه بست اسپیس نمایشگاهی ارزان تر از اتصالات دیگر است. شرکت صنعتی اسپیس سازان بست اسپیس تبلیغاتی خود را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کند.

قیمت اتصال بست پروانه ای

با پیچ و مهره
تومان 28.000
  •  

قیمت اتصال بست پروانه ای

بدون پیچ و مهره
تومان 18.500
  •  

قیمت اتصال بست پروانه ای

پیچ و مهره
تومان 4.500
  •  

اتصالات استاندارد اسپیس فریم

برای وصل کردن اسپیس فریم‌ها به یکدیگر باید از اتصالات استاندارد استفاده نمایید، تا یک سازه مقاوم و مستحکم داشته باشید. برای خرید گیره سازه با قسمت فروش شرکت اسپیس سازان تماس بگیرید. در صورتی که از اتصالات غیر استاندارد برای اتصال اسپیس فریم‌ها استفاده شود، خسارات جانی و مالی زیادی را در پی خواهد داشت.

نکته‌ای که باید در مورد اتصالات اسپیس فریم در نظر داشته باشید، نوع ورق به کار رفته برای ساخت قفل می‌باشد. در صورتی که این ورق دارای استانداردهای لازم نباشد، سازه‌هایی که با این قفل ها ساخته می شوند، دارای مقاومت و ایمنی لازم نخواهند بود و مورد تایید کارشناسان قرار نخواهند گرفت. مورد دیگری که در مورد قفل سازه باید به آن توجه نمایید، نوع خم سازه گیره است، خم قفل باید به صورتی باشد که در زمان فشار گیره سازه حالت خود را از دست ندهد.

فروش بست اسپیس به صورت عمده و جزیی
قیمت فروش بست اسپیس به صورت عمده و جزیی
فروش بست اسپیس
قیمت بست اسپیس بسته بندی 50 تایی

چگونگی نصب اتصالات

برای اتصال اسپیس فریم باید از افراد مجرب و کاردان بهره‌ برد. شما می‌توانید برای تهیه ادوات نصب با قسمت فروش بست سازه اسپیس در تماس باشید و از قیمت قفل مطلع شوید. نصاب‌ها تخصص لازم برای نصب اتصالات و محل قرار گیری بست اسپیس فریم را به خوبی می‌دانند. نصاب‌ها همچنین با ساختارهای اسپیس فریم آشنایی کامل داشته و دانش و تجربه کافی برای بهترین محل اتصالات برای یک سازه محکم را به خوبی می‌دانند.

نصب اتصالات اسپیس فریم برای این افراد کار راحتی است و زمان کوتاهی لازم است تا آنها را به یکدیگر متصل نمایند. این اتصالات دارای ضخامت بالایی بوده و استحکام مناسبی را برای سازه فراهم می‌کند.

محصولات تولید شده توسط شرکت صنعتی اسپیس سازان دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم برای ساخت سازه‌های اسپیس می‌باشند. این شرکت مفتخر است که محصولات درجه یک را با پایین‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. شما می‌توانید با خیالی راحت اسپیس فریم و اتصالات آن را از شرکت اسپیس سازان با قیمتی مناسب تهیه کنید. قفل‌های تولیدی در این مجموعه دارای استحکام و استاندارد های لازم برای اتصال اسپیس فریم می‌باشند.

کاربردهای اتصالات اسپیس فریم

در زیر به برخی از مهم ترین کاربردهای بست اسپیس فریم اشاره خواهیم کرد:

فروش بست اسپیس

قیمت اتصال بست پروانه ای

برای خرید پیچ و مهره اسپیس فریم و اتصالات مربوط به نصب اسپیس به سایت شرکت اسپیس سازان مراجعه نمایید.

قیمت اتصالات اسپیس به ترتیب زیر می‌باشد:

  • قیمت اتصال بست پروانه‌ای با پیچ و مهره 28.000 تومان
  • قیمت اتصال بست پروانه‌ای بدون پیچ و مهره 18.500 تومان

قیمت بست اسپیس

برای کسب اطلاع از هزینه بست اسپیس فریم به سایت شرکت اسپیس سازان مراجعه نمایید. کلیه قیمت‌های اقلام و ادوات نصب موجود در سایت ما به روز می‌باشند.

فروش بست پروانه ای

عوامل موثر در قیمت قفل اسپیس

عواملی زیادی بر قیمت تمام شده قفل اسپیس تاثیر می‌گذارند، در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چگونگی نصب اتصالات

برای اتصال اسپیس فریم باید از افراد متخصص و مجرب استفاده نمایید. در صورتی که فرایند نصب به درستی انجام نشود، سازه‌ای که ساخته می‌شود دارای استانداردهای لازم نخواهد بود و خطرات مالی و جانی زیادی در بر خواهند داشت. نصاب‌های ما در شرکت اسپیس سازان با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه نصب اسپیس فریم آماده نصب سازه‌های شما در سراسر کشور می‌باشند. این نصاب ها تخصص لازم برای نصب اتصالات و بست داربست اسپیس فریم را دارند و محل قرار گیری بست اسپیس را به خوبی می‌دانند. همچنین نصاب‌های با تجربه شرکت ما با ساختارهای اسپیس فریم آشنایی کامل دارند و دانش و تجربه کافی برای یافتن بهترین محل اتصال یک سازه محکم را دارند.

قیمت اتصالات اسپیس فریم

با توجه به تجربه بسیار زیاد این افراد، نصب اتصالات اسپیس فریم برایشان کار بسیار راحتی است و در زمان بسیار کوتاهی فرایند نصب اسپیس را برای شما انجام می‌دهند. برای مشاهده فعالیت‌های مختلف شرکت صنعتی اسپیس سازان به صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمایید، رمز موفقیت شرکت اسپیس سازان رضایت مشتریان آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید.